Gå til innhold

Stokke Trailz vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer denne til tredjemann, men lurer litt på hva "folk" synes? 

Er den for feminin til at en mann kan trille den? 

Er den for byfolk, altså passer den best til å trille og kjøpe caffe latte? Ser ikke helt for meg at den er helt for tur i marka? 

Noen med erfaringer her? 

Anonymous poster hash: daacb...4ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den for byfolk, altså passer den best til å trille og kjøpe caffe latte? Ser ikke helt for meg at den er helt for tur i marka?

Noen med erfaringer her?

Med trailz kommer du frem overalt-tro meg. Jeg elsker den vogna!

Anonymous poster hash: 41c1e...9fc

post-42-891577_thumb.jpg

Skrevet

Noen med erfaringer her?

Med trailz kommer du frem overalt-tro meg. Jeg elsker den vogna!

Takk for svar. Vogna er såpass dyr så greit med litt erfaring. De i butikken sier jo såklart bare positivt! 😝 men sittedelen, hvordan er den? Er den lun og varm? Finnes det fottrekk? Er det ikke kaldt når beina henger i løse luften?☺️

Skrevet

Syns den ser veldig kort ut....

Anonymous poster hash: 30008...48a

Skrevet

Syns den ser veldig kort ut....

Skrevet

Syns den ser veldig kort ut.... Anonymous poster hash: 30008...48a

Kort? Bagdelen er i allefall en av markedets lengste,

Anonymous poster hash: 69b18...258

Skrevet

Mener sportsdelen. På alle bilder ser man de små /minste sitte m beina godt nedi med beina på støtten .... Hvordan er komforten, demping osv ?

Skrevet

Mener sportsdelen. På alle bilder ser man de små /minste sitte m beina godt nedi med beina på støtten .... Hvordan er komforten, demping osv ?

Jeg og synes sportsdelen ser kort ut. Og lite lun som sagt, er vant med fotpose. Men synes samtidig at den ser så spennende og innbydende ut, og elsker alt annet Stokke lager..

Skrevet

Aldri likt Stokke, men denne var fin sånn sett, men jeg som er vant til emmaljunga /brio go sin aportsdel så virket denne veldig åpen, hard, liten.....

Skrevet

Kort? Bagdelen er i allefall en av markedets lengste,Anonymous poster hash: 69b18...258

Mener sportsdelen. På alle bilder ser man de små /minste sitte m beina godt nedi med beina på støtten .... Hvordan er komforten, demping osv ?Anonymous poster hash: 30008...48a

Den skal visst være god. Jeg skal ha ny vogn til høsten og har vurdert denne vogna, men jeg liker ikke sportsdelen. Den ser som andre nevner åpen ut. Synd, for bagdelen synes jeg er kjempefin.

Men når det er sagt, er det visst ikke noe problem å få solgt Stokkevogner, så et alternativ er jo å kjøpe en, og selge den når sportsdelen trengs :P

Skrevet

Kort? Bagdelen er i allefall en av markedets lengste,Anonymous poster hash: 69b18...258
Mener sportsdelen. På alle bilder ser man de små /minste sitte m beina godt nedi med beina på støtten .... Hvordan er komforten, demping osv ?Anonymous poster hash: 30008...48a
Den skal visst være god. Jeg skal ha ny vogn til høsten og har vurdert denne vogna, men jeg liker ikke sportsdelen. Den ser som andre nevner åpen ut. Synd, for bagdelen synes jeg er kjempefin.

Men når det er sagt, er det visst ikke noe problem å få solgt Stokkevogner, så et alternativ er jo å kjøpe en, og selge den når sportsdelen trengs :P

Også en mulighet. Skal ha baby tidlig vinter, og ser på ny vogn selv. Men elsker emmaljunga bag osv... Så... Vanskelig å slippe taket 😂

Skrevet

Men når det er sagt, er det visst ikke noe problem å få solgt Stokkevogner, så et alternativ er jo å kjøpe en, og selge den når sportsdelen trengs :PAnonymous poster hash: 69b18...258

Også en mulighet. Skal ha baby tidlig vinter, og ser på ny vogn selv. Men elsker emmaljunga bag osv... Så... Vanskelig å slippe taket Anonymous poster hash: 30008...48a

Skjønner hva du mener ;) hadde City cross til førstemann (sommerbaby), men hele høsten satte jeg stor pris på hvor lun og god bagdelen var. Så jeg ender helt sikkert opp med en Emmaljunga til, særlig mtp at bagdelen skal brukes om høsten, vinteren og våren denne gang.

Skrevet

Men når det er sagt, er det visst ikke noe problem å få solgt Stokkevogner, så et alternativ er jo å kjøpe en, og selge den når sportsdelen trengs :PAnonymous poster hash: 69b18...258

Også en mulighet. Skal ha baby tidlig vinter, og ser på ny vogn selv. Men elsker emmaljunga bag osv... Så... Vanskelig å slippe taket Anonymous poster hash: 30008...48a
Skjønner hva du mener ;) hadde City cross til førstemann (sommerbaby), men hele høsten satte jeg stor pris på hvor lun og god bagdelen var. Så jeg ender helt sikkert opp med en Emmaljunga til, særlig mtp at bagdelen skal brukes om høsten, vinteren og våren denne gang.

Ja altså jeg har null erfaring med Stokke men er jo en her som sier at bagdelen er en av de største, men er den like lun som emmaljunga sin? Jeg har mulighet til å kjøpe en nå( ja med svingbare hjul...) Igrunn veldig tidlig, men... Frister å kjøpe forde om 😂

Skrevet

Skjønner hva du mener ;) hadde City cross til førstemann (sommerbaby), men hele høsten satte jeg stor pris på hvor lun og god bagdelen var. Så jeg ender helt sikkert opp med en Emmaljunga til, særlig mtp at bagdelen skal brukes om høsten, vinteren og våren denne gang.Anonymous poster hash: 69b18...258

Ja altså jeg har null erfaring med Stokke men er jo en her som sier at bagdelen er en av de største, men er den like lun som emmaljunga sin? Jeg har mulighet til å kjøpe en nå( ja med svingbare hjul...) Igrunn veldig tidlig, men... Frister å kjøpe forde om Anonymous poster hash: 30008...48a

Ikke godt å si. Men jeg synes det ser sånn ut! :)

Skrevet

Skjønner hva du mener ;) hadde City cross til førstemann (sommerbaby), men hele høsten satte jeg stor pris på hvor lun og god bagdelen var. Så jeg ender helt sikkert opp med en Emmaljunga til, særlig mtp at bagdelen skal brukes om høsten, vinteren og våren denne gang.Anonymous poster hash: 69b18...258
Ja altså jeg har null erfaring med Stokke men er jo en her som sier at bagdelen er en av de største, men er den like lun som emmaljunga sin? Jeg har mulighet til å kjøpe en nå( ja med svingbare hjul...) Igrunn veldig tidlig, men... Frister å kjøpe forde om Anonymous poster hash: 30008...48a
Ikke godt å si. Men jeg synes det ser sånn ut! :)

Ikke sett den annet enn på bilder. Bagen virker veldig fin....

Skrevet

Hei, selger disse vognene. Får kjempebra tilbakemeldinger på den, kan ikke komme på en eneste klage på den faktisk. Bagen er stoor og lun, ikke noe å lure på. Vogna er absolutt ikke spesielt feminin, menn liker denne vognen godt. Det finnes forskjellige vognposer, fotposer du kan ha i sportsdelen som gjør det lunere. Vogna er høy, du har nær kontakt til barnet, og sittedelen er vendbar. Hjulene er kjempegode på ulikt underlag.

Har som sagt ikke opplevd klager på denne vogna, Emmaljunga derimot er det en del som kommer og ønsker å bytte til en ny og litt lettere vogn. Men mange er selvsagt godt fornøyd med disse vognene også, og det kommer nok an på hvilken modell det er snakk om - bare nevner det til sammenligning. 

Skal du ha vogn med fire hjul der de foran kan være svingbare ville jeg gått for StokkeTrailz eller Bugaboo Buffalo - men på sistnevnte blir bagen mye mindre.

Anonymous poster hash: 167c9...366
Skrevet

Hei, selger disse vognene. Får kjempebra tilbakemeldinger på den, kan ikke komme på en eneste klage på den faktisk. Bagen er stoor og lun, ikke noe å lure på. Vogna er absolutt ikke spesielt feminin, menn liker denne vognen godt. Det finnes forskjellige vognposer, fotposer du kan ha i sportsdelen som gjør det lunere. Vogna er høy, du har nær kontakt til barnet, og sittedelen er vendbar. Hjulene er kjempegode på ulikt underlag.Har som sagt ikke opplevd klager på denne vogna, Emmaljunga derimot er det en del som kommer og ønsker å bytte til en ny og litt lettere vogn. Men mange er selvsagt godt fornøyd med disse vognene også, og det kommer nok an på hvilken modell det er snakk om - bare nevner det til sammenligning. Skal du ha vogn med fire hjul der de foran kan være svingbare ville jeg gått for StokkeTrailz eller Bugaboo Buffalo - men på sistnevnte blir bagen mye mindre. Anonymous poster hash: 167c9...366

Er det noen flere vognmerker du kan forsøke å skremme folk bort fra, eller? Hva med Britax? Babyjogger? ;)

Skrevet

Vi hadde i utgangspunktet lyst på Stokke Trailz, men på Siljes Barn og Utstyr i Fredrikstad - som fører denne vognen - frarådes de oss på det sterkeste å kjøpe den. De sa de hadde fått mange klager og reklamasjoner på den og syntes det var en elendig vogn. De gikk faktisk så langt som å si at de håpet Stokke slutter å produsere den vogna. Det gjorde at vi gikk i tenkeboksen igjen. Jeg har ingen personlig erfaring med vognen, annet enn å ha tittet på den i butikken. Syns den er veldig stor, men liker at barnet kommer så høyt opp i sittedelen, slik at man får god kontakt med barnet mens man triller. Bagen virker også veldig stor og fin. Liker at hjula skal gjøre så man kan trille på all slags underlag og i all slags terreng. Men så vet jeg ikke om jeg tør å kjøpe den, når de i butikken er så negative og de anbefalte en langt billigere vogn framfor den. Er jo mye penger å bruke på en vogn som muligens ikke er så bra i virkeligheten som jeg syns den virker på papiret.

Anonymous poster hash: fca8f...471
Skrevet

Hei, selger disse vognene. Får kjempebra tilbakemeldinger på den, kan ikke komme på en eneste klage på den faktisk. Bagen er stoor og lun, ikke noe å lure på. Vogna er absolutt ikke spesielt feminin, menn liker denne vognen godt. Det finnes forskjellige vognposer, fotposer du kan ha i sportsdelen som gjør det lunere. Vogna er høy, du har nær kontakt til barnet, og sittedelen er vendbar. Hjulene er kjempegode på ulikt underlag.

Har som sagt ikke opplevd klager på denne vogna, Emmaljunga derimot er det en del som kommer og ønsker å bytte til en ny og litt lettere vogn. Men mange er selvsagt godt fornøyd med disse vognene også, og det kommer nok an på hvilken modell det er snakk om - bare nevner det til sammenligning.

Skal du ha vogn med fire hjul der de foran kan være svingbare ville jeg gått for StokkeTrailz eller Bugaboo Buffalo - men på sistnevnte blir bagen mye mindre.

Tusen takk for svar, setter veldig pris på det! Finnes det fotposer altså? Har ikke sett det! Og hvordan er liggestillingen? Så fint at du som jobber med det kan svare!

Skrevet

Hei, selger disse vognene. Får kjempebra tilbakemeldinger på den, kan ikke komme på en eneste klage på den faktisk. Bagen er stoor og lun, ikke noe å lure på. Vogna er absolutt ikke spesielt feminin, menn liker denne vognen godt. Det finnes forskjellige vognposer, fotposer du kan ha i sportsdelen som gjør det lunere. Vogna er høy, du har nær kontakt til barnet, og sittedelen er vendbar. Hjulene er kjempegode på ulikt underlag.Har som sagt ikke opplevd klager på denne vogna, Emmaljunga derimot er det en del som kommer og ønsker å bytte til en ny og litt lettere vogn. Men mange er selvsagt godt fornøyd med disse vognene også, og det kommer nok an på hvilken modell det er snakk om - bare nevner det til sammenligning. Skal du ha vogn med fire hjul der de foran kan være svingbare ville jeg gått for StokkeTrailz eller Bugaboo Buffalo - men på sistnevnte blir bagen mye mindre. Anonymous poster hash: 167c9...366

Er det noen flere vognmerker du kan forsøke å skremme folk bort fra, eller? Hva med Britax? Babyjogger? ;)

Hehe, dette tok du litt feil. Elsker, elsker Baby Jogger :D Men HI spør om Trailz, og en vogn som har fire hjul - så ser ikke helt hva du mener. Skulle jeg valgt en ny vogn selv hadde jeg valgt en med tre hjul. Britak har noen vogner med fire hjul der de foran er svingbare, men stort sett ikke så store, bortsett fra det har jeg ikke problemer med å anbefale Britax heller.

Angående reklamasjoner på Trailz måtte de trekke tilbake håndtaket og skifte det ut for de som kjøpte vognen fram til årsskiftet (ca.). Dette er nå ordnet. Er overhodet ikke mer reklamasjoner på denne vognen enn andre merker. 

Skrevet

Er det full liggestilling på den? Hvor lang er sportsdelen i forhold til emmaljunga ?

Skrevet

Er det full liggestilling på den? Hvor lang er sportsdelen i forhold til emmaljunga ?

Lurer og på liggestilling.. hi

Skrevet

Tror ikke det er full liggestilling på sportsdelen. Den ser også veldig liten ut.

Anonymous poster hash: 1817b...3ee

Skrevet

Sportsdelen kan bli lengre, ved at en trekker fotbrettet nedover. Ryggen er forholdsvis lang på sportsdelen. Jeg har aldri hatt fotpose på tidligere vogner, men til stokke kan en kjøpe til vintersett og der er det med overtrekk. Sportsdelen har tilnærmet full liggestilling. Begynte først å bruke den etter barnet var 6 mnd, da bagen er veldig romslig og lang og om babyen ville sitte litt, så satt hun med støtte av kalesjen nede. 

Synes det er rart at Siljes babyshop i Fredrikstad kan uttale seg så bastant vedrørende vogna, da den ikke er solgt på hundrevis av i dette fylket. Vedrørende trailz, så hadde Babyshop på Ski solgt mellom 15-20 vogner frem til nyttår av denne modellen og vil anta at de har større kundekrets enn Siljes babyshop... (nå synser jeg bare...) 

Er superfornøyd med alle stokkeproduktene vi har prøvd. Lett å selge videre når det er ferdigbrukt også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...