Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Jeg har drømmejobben, på mange måter. Men det kreves veldig mye av meg, og jeg føler at jeg jobber hele tiden. Jeg må forberede foredrag, holde meg oppdatert på feltet, gi det lille ekstra til dem jeg skal ha ansvar for osv. Jeg kan umulig skrive alle timene. Det er mine egne "flink pike" issues som gjør at jeg må være SÅ forberedt. Og det faktum at jeg faktisk av alle ting har litt sceneskrekk. Derfor må ALT sitte spikret. Men av og til - når jeg har sittet oppe til langt over midnatt flere dager på rad, og ikke tatt meg tid til å se på tv i helga en gang, da føler jeg at jeg kunne hatt godt av en jobb som jeg kunne legge igjen på kontoret.. Eeer sååå sliiiten.. Anonymous poster hash: 51f2e...01f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Jeg har det også slik. Elsker jobben min men lengter noen ganger etter noe mer "normalt". Det som hjelper for meg er å ta meg pauser, løp en tur, se på netttv, ta et glass vin og snakke med mannen min, hør en lydbok mens jeg strikker en sjelden gang Energien og lysten kommer alltid tilbake etterhvert. Min jobb er en livsstil som aldri vil gå over, men det er lov å tenke at det er slitsomt iblant. Men, husk du får mer og mer erfaring. Noen ganger må man flyte på ting man kan. Gi deg selv lov til å senke skuldrene aldri så lite, så kan du ta det litt roligere! Lykke til! Anonymous poster hash: 0214b...fae
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Absolutt Selv om jeg er noe så "enkelt" som butikksjef. Har betalt for å jobbe 37,5 time i uken, de tilbringes i butikken og det får jeg 350.000 i året for. Ingen overtidslønn, så jeg har ikke betalt for det jeg jobber ekstra i butikk f.eks ved sykdom, når jeg jobber en søndag for å rigge en ny kampanje e.l Har heller ikke betalt for det jeg sitter med hjemme, skrive vaktlister, planlegge kampanjer, budsjetter, markedsføring osv osv Anonymous poster hash: 5b632...c34
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Det er faktisk ditt valg. Jeg hadde ikke gjort det. Når jeg gjør sånne ting for jobben min, ordner jeg det som pluss tid på fleksitid listene. Er du i en kunnskap intensiv jobb, så er det ikke bare å stemple inn og ut. Det er også noe du bør bruke i lønnsforhandlinger. Anonymous poster hash: dc2c5...424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå