Gå til innhold

Hvis mannen din hadde vært utro:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor hadde han vært det, tror du?

 

Dersom mannen min hadde vært utro, hadde det nok vært for spenningens skyld. Jeg avviser sjelden sex og vi har det ellers veldig godt sammen.



Anonymous poster hash: 8cd25...efa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi min sexlyst er omtrent lik null for tiden. Selv om jeg har sex med ham for hans skyld iblant, så merker han nok at jeg ikke har så veldig lyst selv, selv om jeg prøver å ha lyst og prøver å gi inntrykk av å ha lyst.

 

Så om han da skulle komme borti en situasjon der noen faktisk hadde lyst på ham og fikk ham til å føle seg begjært, så kan jeg godt forstå at fristelsen kunne blitt for stor etter at han har gått og savnet dette i lang tid.



Anonymous poster hash: 6b834...703
Skrevet

Fordi vi verken samliver eller samleier lenger...

 

Anonymous poster hash: 40646...0b5

Skrevet

Av samme grunn. Han kunne fint bare lekt på nettet, bare for gøy. Plutselig hadde det gått for langt.

Skrevet

 

Fordi min sexlyst er omtrent lik null for tiden. Selv om jeg har sex med ham for hans skyld iblant, så merker han nok at jeg ikke har så veldig lyst selv, selv om jeg prøver å ha lyst og prøver å gi inntrykk av å ha lyst.

 

Så om han da skulle komme borti en situasjon der noen faktisk hadde lyst på ham og fikk ham til å føle seg begjært, så kan jeg godt forstå at fristelsen kunne blitt for stor etter at han har gått og savnet dette i lang tid.

 

Anonymous poster hash: 6b834...703

 

 

What she said!

 

Anonymous poster hash: c279d...cb2

Skrevet

Det måtte vært fordi han hadde ett dødsønske. 



Anonymous poster hash: 9f7e3...b6e
Skrevet

 

Det måtte vært fordi han hadde ett dødsønske.

 

Anonymous poster hash: 9f7e3...b6e

Hehe!

 

Man kødder ikke med deg :-)

 

Anonymous poster hash: b3d4b...12f

Skrevet

Finnes sikkert tusen unnskyldninger den utro vil påberope seg, men ingen er gyldige uansett hvordan situasjonen er.

Min mann: kanskje for mye mas i A4 livet, ønske om å oppleve ny spenning eller hvem vet hva. Uansett: ingen gyldige forklaringer samme hvor kjipt samlivet er. Man stjeler ikke fra andre, man er ikke utro, man slår ikke osv. Dette er noen av holdningene som er grunnlaget hos et normalt oppegående menneske.

Og ja, utroskap kan gjerne sammenlignes med fysisk vold.

 

Anonymous poster hash: 0f2d0...1fd

Skrevet (endret)

Fordi min sexlyst er omtrent lik null for tiden. Selv om jeg har sex med ham for hans skyld iblant, så merker han nok at jeg ikke har så veldig lyst selv, selv om jeg prøver å ha lyst og prøver å gi inntrykk av å ha lyst.

 

Så om han da skulle komme borti en situasjon der noen faktisk hadde lyst på ham og fikk ham til å føle seg begjært, så kan jeg godt forstå at fristelsen kunne blitt for stor etter at han har gått og savnet dette i lang tid.

 

Anonymous poster hash: 6b834...703

Hva du sa. Er litt dårlig på sexfronten her i halmen for tiden også😁 Bortsettt fra at jeg ikke presser meg til sex når jeg ikke har lyst da Endret av Sint naken biltyv
Skrevet

 

Fordi min sexlyst er omtrent lik null for tiden. Selv om jeg har sex med ham for hans skyld iblant, så merker han nok at jeg ikke har så veldig lyst selv, selv om jeg prøver å ha lyst og prøver å gi inntrykk av å ha lyst.

 

Så om han da skulle komme borti en situasjon der noen faktisk hadde lyst på ham og fikk ham til å føle seg begjært, så kan jeg godt forstå at fristelsen kunne blitt for stor etter at han har gått og savnet dette i lang tid.

 

Anonymous poster hash: 6b834...703

Hva du sa. Er litt dårlig på sexfronten her i halmen for tiden også Bortsettt fra at jeg ikke presser meg til sex når jeg ikke har lyst da

 

 

Det skjønner jeg godt, og jeg skulle ønske jeg hadde hatt lyst ofte nok til å kunne la være å presse meg selv med god samvittighet. Men hadde jeg ikke gjort det så hadde det blitt kanskje en gang i året, og jeg unner mannen min mer enn det. Pluss at jeg er ganske sikker på at det hadde vært uholdbart for ham i lengden.

 

Anonymous poster hash: 6b834...703

Skrevet

Om han hadde vært utro så hadde jeg faktisk ikke skjønt noe. Hadde det vært for 2år siden så hadde jeg svart at han ville vært utro fordi jeg var ett helvette å bo sammen med. Var skikkelig deprimert.

Skrevet

Fordi han hadde pådratt seg en psykisk lidelse og i tillegg hadde gått hen og blitt skikkelig forelsket i en annen kvinne.

Skrevet

Vel, min var utro.... Han hadde fødselsdepresjon, så hodet var ikke på denne planeten. Fratar ham ikke ansvar, men han hadde nok ikke søkt den oppmerksomheten om han hadde hatt det bra med seg selv...

 

Anonymous poster hash: 738f1...3aa

Skrevet

Vel, min var utro.... Han hadde fødselsdepresjon, så hodet var ikke på denne planeten. Fratar ham ikke ansvar, men han hadde nok ikke søkt den oppmerksomheten om han hadde hatt det bra med seg selv...

 

Anonymous poster hash: 738f1...3aa

Den gyldige unnskyldningen for utroskap finnes ikke. Det finnes sikkert forklaringer, men ingen unnskyldninger

 

Anonymous poster hash: 0f2d0...1fd

Skrevet

Jeg klarer faktisk å se for meg at han skulle være utro, da tror jeg han hadde gått ut av forholdet først, og da kun fordi han var blitt forelsket i en annen. Skikkelig forelsket.

 

Jeg kjenner få, om noen, mennesker med så høy moral og oppriktig motvilje mot utroskap og lignende som mannen min har. Antagelig fordi søsteren gikk igjennom å bli bedratt og han er veldig knyttet til henne. Han har flere ganger sagt at han aldri noensinne ville klart å påføre en kvinne den smerten som det søsteren opplevde da, og jeg vet at han mener det.

 

 



Anonymous poster hash: 2f53a...c1e
Skrevet

Det ville nok vært fordi han fant en som så opp til hans prestasjoner innen sport og som kunne fortalt han hvor god han var. Han er veeeldig opptatt av dette og jeg har sånn ca null interesse for det han driver med. Det begynte etter vi ble sammen og så tok det bare helt av. Så for meg så er det ikke noe jeg "forguder" ved ham, men noe som tok han fra meg da dette ble hans første prioritet...

 

Jeg tror ikke at han ville vært utro, det er han for smart til. Er det noe som er helt klart så er det hvis at det skjer så kommer han hjem til en låst dør!

 

Anonymous poster hash: 1c078...17c

Skrevet

Det hadde jeg hatt forståelse for siden vi ikke har hatt sex på ca 2 år. Jeg tenner ikke på han lengre og vi lever sammen som venner.

 

Anonymous poster hash: 602c7...f7a

Skrevet

Det hadde jeg hatt forståelse for siden vi ikke har hatt sex på ca 2 år. Jeg tenner ikke på han lengre og vi lever sammen som venner.

 

Anonymous poster hash: 602c7...f7a

Det er vel deg som hadde div. innlegg i har du vært utro tråden. Skulle bare mangle at han også fikk ha seg på si da slik som du holder på.

Mistenker litt trolling her da.....

 

Anonymous poster hash: 0f2d0...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...