Gå til innhold

Stesønn og stefar går ikke overens.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå har stefar 'bestemt' at nesten voksen stesønn ikke kan bo med han og mor annenhver uke.

Mor og stefar har tre barn sammen og hun er helt fortvilet.

Hun ønsker selvfølgelig at sønnen skal være hos henne, men ser at forholdet mellom de to er uholdbart. Hun slites mellom det å 'gi opp' en sønn og å avslutte ekteskapet og gjøre tre barn til om til skilsmissebarn.

Hva sier jeg til min søster?

Anonymous poster hash: 48009...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At sønnen er viktigst så klart?

Tenk deg det sviket, at mor velger mannen foran sønnen...

Anonymous poster hash: bc566...12e

Skrevet

Hvordan kan stefar bestemme det? Er han Herren i huset liksom?

Anonymous poster hash: 703d3...caf

Skrevet

Den stefaren kan ta seg ei bolle og pelle seg ut av huset.

Anonymous poster hash: a9adc...702

Skrevet

Kommer litt an på alderen til denne stesønnen også, samt hvor lenge de har vært sammen? Moren må også tenke på de tre andre barna, ikke bare å gjøre de til skilsmissebarn heller. De må jo finne ut hva denne konflikten gjelder og se hva de kan gjøre for å løse det. 

Anonymous poster hash: 803a7...99a
Skrevet

Hvordan kan stefar bestemme det? Er han Herren i huset liksom?

Anonymous poster hash: 703d3...caf

Han har på en måte gitt henne ultimatum.

Sønnen er ikke spesielt krevende heller. Kan vel som andre tenåringer slamre litt med dørene og svare litt eplekjekt...

Ja, jeg synes jo også sønnen er viktigst, men ser også at hun ikke ønsker de andre barna en tilværelse med flytting hver uke.

Anonymous poster hash: 48009...879

Skrevet

Det er ikke hun som gjør de tre barna til skillsmissebarn, det er det HAN som gjør!

Man kan ikke be en mor velge bort et barn, det skal i så fall være et tapsprosjekt.

Om han setter det som et ultimatum, så er det han som gjør barna til skillsmissebarn.

Skrevet

Jeg hadde aldri valgt en mann foran ett barn. Og i hvert fall ikke i tilfellet, hvor barnet bare er en vanlig tenåring. Hadde hatt mer forståelse hvis det var alvorlige problemer i bildet. Da får denne mannen flytte ut, så kan han heller flytte inn den dagen stesønnen er voksen og bor for seg selv.

Men hva slags forhold har stesønn til far, og er han mye hos far. Tenker hvis det forholdet er veldig bra, så kanskje og stesønn har det bedre med å være litt mer hos far.

Anonymous poster hash: 6197b...ad0
Skrevet

Hvis hun ikke velger sønnen kommer hun til å ødelegge forholdet til ham for alltid. Barna kommer først UANSETT!

Anonymous poster hash: c9da3...726

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Ikke faen om jeg hadde valgt en mann foran sønnen min uansett hvor mange feles barn jeg evt hadde hatt med han. Jeg valgte bort far til baby i magen fordi han ikke fungerte med sønnen jeg allerede har.

Skrevet

Håper hun velger sønnen. Min far valgte min stemor fremfor meg og forholdet vårt er på bånn. Det kan kanskje bli bedre om de skilles og han ber om unnskyldning, men det blir aldri det samme igjen.

Anonymous poster hash: cdfea...4ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...