Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Jeg har hatt 3 anfall som har gått over ila 1 dag de siste 20 årene,men i dag vil det ikke gi seg. Så fort jeg bøyer hodet og ser ned eller mot venstre snurrer verden rundt. Falt den første gangen da jeg ikke hadde noe å holde fast i. Har forsøkt div øvelser uten bedring. Stresser meg opp litt,noe som sikkert ikke gjør saken bedre,men MÅ på jobb i morgen,men jeg kan ikke kjøre bil i denne tilstanden. Noe håp for at jeg er frisk i morgen ? Anonymous poster hash: 4058c...d5b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Jeg har hatt krystallsyken to ganger. Det føles som om hele verden snurrer rundt og man kaster opp ganske kjapt. Når verden spinner så er det så ille at man holder seg fast i frykt for å falle av kloden:-) Første gang var jeg dårlig i flere uker og kunne ikke annet enn å ligge på sofaen. Andre gang tok det en uke. Dersom du har dette må du ta epleys manøver. Video finnes på YouTube. Denne må tas flere ganger før du blir bedre. Du burde uansett ta deg en tur til legen din for å få det konstatert! God bedring!!!! Anonymous poster hash: a0515...34a
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Jeg hadde krystallsyken i mange mnd.. Følte meg konstant sjøsyk og småfull. Reiste jeg meg for å gå, sjangler jeg de første stegene. Kunne stå rett opp og med og plutselig miste balansen. Kunne snu hodet brått og alt snurret så jeg falt. Det var ikke noe kjekt. Jeg kastet ikke opp, men følte som jeg måtte det hele tiden. Jeg fikk også øvelser, men ble ikke bedre av de. Du kan krysse fingrene for at det går over til i morgen.. Men er det krystallsyken så ville jeg ikke hatt for store håp. Ta en tur til legen og snakk med han, så får du råd og øvelser. Ikke minst kan han bekrefte om det er dette du har. Lærte meg etterhvert noen triks som gjorde det litt lettere. Måter å reise meg og bevege meg på som gjorde at det ikke skjedde like hyppig. Lykke til! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå