Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Jeg har ikke mange venner jeg er mye sammen med, to stykker faktisk. Er med på: -lønningspils med jobben - venninne kveld når det passer alle 3 - "barseltreff" med ettåringen - Playdate med naboen, for den eldste Anonymous poster hash: 328fa...222
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Venninnetreff 4-5 ganger i året. Ellers bare nær og eller utvidet familie.. Anonymous poster hash: 2898a...780
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Jeg synes hele tiden det er noe som krever noe av meg så jeg er for sosial. 2-8 ganger i måneden treningstur med venninne. 1-3 ganger i måneden treningstur med ei anna venninne 1-2 ganger i måneden treff med den ene jentegjengen 1-5 ganger i måneden middagsgjester enten hos venner eller her 1-2 ganger i måneden sosialt samvær med eller uten barn i forbindelse med barnas fritidsaktiviteter eller skole. 2-5 ganger i uken besøk av eller på besøk til familie. 1 gang annenhver måned drinker med ei annen venninne. 1 gang hver tredje måned treff med noen foreldre fra den gamle barnehagen. I tillegg kommer mannens venner, besøk og hobby. Anonymous poster hash: e99ca...5e4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Ikke sånn supersosial. Treffer venninner 2-3 ganger i uka. Sosial med foreldre i batnehagen kanskje 4-5 ganger i måneden. Naboene er jeg litt oftere med. Anonymous poster hash: 55f27...668
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Skulle gjerne vært mer sosial, men føler jeg er i en periode av livet da venninnene mine trenger og byttes ut. Enten er de dårlige på å ta initiativ, eller så får jeg ikke noe utbytte av å være med de. Møter søsteren min en gang i uka. Møter to venninner fast en gang i måneden. Møter to andre venninner toppen en gang i måneden, hun ene har jeg innerst inne lyst å avslutte vennskapet med. Har en venninne som bor i en annen by som jeg møter 2-4 ganger i året. Møter svigers 2-4 ganger i måneden, de er hyggelig og vi har god kjemi Anonymous poster hash: fef01...8f4
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Er muligens ikke så veldig sosial, jeg føler jobb og familie tar mesteparten av tiden min. Jeg treffer venner sånn i snitt 1 gang i uka, noen ganger mer og noen ganger mindre. Familie treffer jeg månedlig. Men har to venninner jeg snakker daglig med og flere som jeg snakker ukentlig med, selv om vi ikke direkte treffes f2f. Anonymous poster hash: a2ee7...7b1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Jeg er ikke spesielt sosial. Har en venninne jeg jobber sammen med som jeg treffer nesten daglig, ellers ser jeg en og annen venninne ca 1 gang I mnd. Familie treffer jeg 1-3 ganger i mnd. Dagene fyker av gårde med jobb, mann og barn og jeg trives med en rolig dag med mye tid til min egen familie. Skulle gjerne hatt energi til mye mer, men jeg er for bedagelig av meg. Anonymous poster hash: 41ce7...984
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Jeg er akkurat som deg, hi, når det gjelder dette. Skal snart ut i mammaperm igjen oh da blir det vel å møte barselgruppa en gang i uka. Anonymous poster hash: e8a64...77a
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #9 Skrevet 13. april 2015 Har 4 venninner jeg treffer sjelden. Er med på: -lønningspils -parmiddager 1-2 ganger i mnd -omgang med naboer -noe omgang med foreldre fra bhg Trives veldig godt i eget selskap Anonymous poster hash: 85573...d46
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 13. april 2015 #10 Skrevet 13. april 2015 Jeg ser venner kanskje 2-3 ganger i måneden. Jeg er hjemmeværende så det er den eneste sosiale kontakten jeg får med voksne mennesker. Jeg er egentlig veldig sosial av natur, men har svært få venner etter at jeg ble alenemor (vennene mine har ikke barn).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå