Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Skal være hjemme med meg noen dager, også på bursdagen sin. Hva skal vi gjøre Anonymous poster hash: 7a507...0de
Vicky 83 Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Ut på sykkeltur Hobbyaktiviteter, for eksempel lage trolldeig, perle, lage smykker, male Bake, lage mat Pusle puslespill Spille spill Kino Lekeland
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Sykkeltur kan vi gjøre. Alt med perler osv er ikle så gøy, og etter han har vært syk over en lengre tid er det ikke de største aktiviteter vi kan. J ville ta han med på kino på formiddagen men for første gang ser jeg en barnefilm som ikkr spilles på formiddag ... Anonymous poster hash: 7a507...0de
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Badeland Anonymous poster hash: 7428d...9f9
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Han liker desverre ikke så godt badeland 😢 får prøve å klekke ut en plan. Men irriterte meg med den kinoen 😒😣 Anonymous poster hash: 7a507...0de
*Nøtta* Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Kose dere hjemme? Gå tur i skogen og samle kongler,bark o.l og lage figurer, dekorasjoner av det? Male doruller og lage figurer av det? Kjøpe ham et legosett og bygge? Trolldeig, bake boller, koke kakao, blåse opp ballonger, blåse såpebobler, lese bøker, klippe og lime fra ukeblader, tegne, øve på bokstaver, plante litt stemorsblomster i verandakasser/potter ute, se film sammen, gå på biblioteket, handle sammen og lage middag han selv har handlet inn, det er et hav av muligheter med aktiiteter en 4 åring vil finne på! Gå på lekeplassen på barnehagen etter stengetid? Gå i fjæra med engangsgrill?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå