Gå til innhold

Trenger råd om morsmelkerstatning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten tulle på to uker. Jeg produserer ikke melk, grunnet en brystoperasjoner, og hun får derfor nan. Problemet er at jeg synes hun virker konstant sulten, og det skjønner jeg ikke. I dag har hun spist 100 ml til hvert måltid, men etter en time så søker hun som en gal. Gir jeg henne for lite?? Jeg har en fra før, og hadde ikke samme problemet med henne, hun ga nesten ikke utrykk for å være sulten....

Anonymous poster hash: c4306...e76

Videoannonse
Annonse
Gjest ♡perla
Skrevet

Kanskje prøve et annet slag mme....?

Skrevet

Jeg ga Hipp 1 til mine små av samme grunn som deg, brystoperasjon og selv om jeg produserte melk kom det ikke ut til barnet. Når de var noen uker gamle fikk de ca 80-100 ml hver tredje til fjerde time. Ofte lagde vi 120 ml så spiste de til de ikke ville ha mer. Jeg ville lagd større porsjon og latt babyen kontrollere mengde selv så lenge det ikke fører til mageknip.

Anonymous poster hash: 654e5...4c9

Skrevet

Hvor mye veier barnet nå?

Det hender at flaskeernærte barn må ha tidlig smokk, slik at de får dekket sugebehovet sitt.

Anonymous poster hash: 49110...0f1

Skrevet

Ja, hun har smokk, så vi gir henne den etter måltid... Er litt redd for å gi henne for mye sånn at hun får vondt i magen...

Hi

Skrevet

Dersom hun spiser 15-17% av kroppsvekten sin per døgn, er det ganske passelig. Hun har avføring daglig?

Anonymous poster hash: 49110...0f1

Skrevet

Ja, har daglig avføring. Takk for innspill. Høres ut som vi ikke er helt på jordet...

Skrevet

Her hadde vi også en veldig sulten frøken som allerede to uker gammel var oppe i 120 mml til hvert måltid. Hun fikk så mye og så ofte hun ville og det regulerte seg ganske fort. Vi laget alltid mer enn hun spiste, så hun fikk spise seg helt mett

Anonymous poster hash: b2b8c...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...