Gå til innhold

Dere på 40+, hvor kjøper dere bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ryddet ut av klesskapet mitt og sendt hele 16 (!) bukser til Fretex. Det betyr at der er kun en 5 stykker igjen, alle jeans med slim fit snitt. Jeg trenger å fylle opp med flere, men hva? Jeg er normalvektig, men har lagt meg mye ut i lår og legger i det siste, så jeg føler ikke egentlig for disse åletrange buksene lenger. Noen som har forslag til bukser som er stilige nok til å gå på jobb på kontorer i, men likevel komfortable?

Anonymous poster hash: 88ec8...cf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Floyd har kjempefine og ikke minst gode bukser nå :)

Skrevet

Cubus

Overraskende gode bukser til en veldig fin pris :)

Anonymous poster hash: 6d687...2aa
Skrevet

Lindex for det meste. Men jeg bruker bare jeans, da.

Anonymous poster hash: 95f51...e2b

Skrevet

Cubus

Cubus har vel stort sett bare slim fit bukser, har de ikke?

Anonymous poster hash: 769ed...fd9

Skrevet

Carlings. Flinke folk og masse fine jeans

Skrevet

Cubus

Cubus har vel stort sett bare slim fit bukser, har de ikke?

Anonymous poster hash: 769ed...fd9

Straight Sarah har rette ben, jeg har den i to farger.

Har også en modell som heter Friday som er ganske rett

Skrevet

Jeg kjøper jeans på KappAhl, er høy så kjøper de med ekstra lengde og rette ben. Fine jeans til grei pris!

Skrevet

Cubus Overraskende gode bukser til en veldig fin pris :)Anonymous poster hash: 6d687...2aa

Cubus har vel stort sett bare slim fit bukser, har de ikke? Anonymous poster hash: 769ed...fd9

Cubus har også fått en bootcut-bukse :)

Dessuten er skinnyjeans kledelig for de fleste ;) bare vanen....

Anonymous poster hash: d8ffc...428

Skrevet

Cubus Overraskende gode bukser til en veldig fin pris :)Anonymous poster hash: 6d687...2aa

Cubus har vel stort sett bare slim fit bukser, har de ikke? Anonymous poster hash: 769ed...fd9

Cubus har også fått en bootcut-bukse :)

Dessuten er skinnyjeans kledelig for de fleste ;) bare vanen....

Anonymous poster hash: d8ffc...428

Nei, om du har eplefasong er virkelig ikke skinnyjeans kledelig, da ser man enda rundere ut på midten.

Har man timeglassfigur med smal midje er det greit, men om man har ekstra polstring på midten ser man kulerund ut om du har helt smale ben på buksa altså, da fremhever du eplefasongen.

De fleste som er litt overvektig kler rette ben eller en lett bootcut (ikke massiv sleng, men en lett bootcut) best. Så når de siste statistikkene nå sier at 50% av norges befolkning er overvektig kler ikke de fleste skinnyjeans ;)

Skrevet

Man MÅ ikke handle på Cubus og KappAhl selv om man er over 40 altså!

Skrevet

Er det enkelte steder du mener du ikke kan handle når du har fylt 40?

Anonymous poster hash: aac5f...8bf

Skrevet

Jeg handler som regel bukser på sportsbutikken jeg.....

Ellers så er det faktisk ganske så vanskelig å finne bukser synes jeg. Selv om jeg ble litt mindre timeglass i fasongen etter svangerskap, har jeg fremdeles et ganske så smalt liv.

Anonymous poster hash: 4e6ce...d4e
Skrevet

Jeg handler som regel bukser på sportsbutikken jeg.....

Ellers så er det faktisk ganske så vanskelig å finne bukser synes jeg. Selv om jeg ble litt mindre timeglass i fasongen etter svangerskap, har jeg fremdeles et ganske så smalt liv.

Anonymous poster hash: 4e6ce...d4e

Hva slags bukser finner du i sportsbutikken som egner seg til å gå på jobb i? For en som ikke jobber på sats eller er fysioterapeut, da.

Anonymous poster hash: c01d7...bf4

Skrevet

Jeg har ryddet ut av klesskapet mitt og sendt hele 16 (!) bukser til Fretex. Det betyr at der er kun en 5 stykker igjen, alle jeans med slim fit snitt. Jeg trenger å fylle opp med flere, men hva? Jeg er normalvektig, men har lagt meg mye ut i lår og legger i det siste, så jeg føler ikke egentlig for disse åletrange buksene lenger. Noen som har forslag til bukser som er stilige nok til å gå på jobb på kontorer i, men likevel komfortable?

Lindex og Kappahl fungerer for meg - men er jo bare 39, så... :D

Anonymous poster hash: a8971...d2b

Skrevet

For å gå i skinnyjeans bør man ha proporsjonert kropp. Det ser jeg daglig at mange ikke har.

Mye stygt der ute!

Anonymous poster hash: 1256a...386
Skrevet

Må ikke være kjærring selv om man har passert 35

Anonymous poster hash: 0540b...468

Skrevet

Man kan da strengt talt handle hvor man vil, uavhenig av alder. Veeel... ikke i typiske barne/ ungdomsbutikker hvor man ser og blir slik krampeaktig ung ut. :D

Skrevet

Må ikke være kjærring selv om man har passert 35

Anonymous poster hash: 0540b...468

Det er vel ingen her i tråden som har sagt man skal være kjærring?

HI sier proporsjonene hennes har forandret seg litt og ønsker tips om hvor andre voksne kvinner kjøper buksene sine, overhodet ingen som sier noe om kjærring vel....

Skrevet

Er veldig fornøyd med bukser fra Zizzi. De har ikke bare store størrelser, men går ned til 42 (som er S i deres system). Har funnet mange kule bukser. Koster mellon 500 - 700, som regel. Absolutt verdt pengene og holder seg MYE bedre enn bukser jeg har prøvd fra Cubus etc. 

Du sier jo ikke hvilken størrelse du bruker, men er du 42 (eller større) så vil jeg anbefale Zizzi :) 

Skrevet

5 Units har knallgode bukser (særlig Jolie midellen). Slettes ikke kjærring-bukser.  :)

Koster ca. 900,- 

Finner de mange steder, bl.a på miinto.no og Olivias på Sandvika storsenter

Skrevet

Jeg går på B-young og kjøper bukser av merket Dranella.

Anonymous poster hash: 109c9...eed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...