Gå til innhold

Hvis mensen ikke kom (ikke gravid)...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid ville du ventet før du gikk til legen med det?

 

 

Jeg hater å gå til lege og har til vane å vente i det lengste og bagatellisere ting.

Har hverken gått opp eller ned i vekt og siden jeg ikke er elefant er ikke graviditet en mulighet dog har jeg et diagnose barn og vært mye stress i forhold til dette i det siste.

Så regner vel egentlig med at det er stress som er årsaken.

Men fikk lite støkk i meg når jeg oppdaget at det nå er 9 uker siden jeg hadde mensen sist.

Er litt ung for overgangsalder også så håper det ikke er det.

Kroppen er i ulaget i det hele men jeg tenker at det sikkert er stress (jeg har en sykdom som forverres under stress og tenker dette nye sikkert kommer av dette) og at jeg godt kan vente noen uker til å se om det går tilbake til normalen, søsteren min er uenig og mener jeg skal komme meg til legen.

 



Anonymous poster hash: 4dae6...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...