Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Har dere av og til ganske "sterke" mensmurringer/ligamentsmerter ? Eller bare svake svake som man nester ikke merker? Idag har jeg hatt ganske sterke murringer, ikke hemmende smerter, men absolutt sterkere enn ellers. I uke 6 nå... Ikke farlig? Anonymous poster hash: 71169...ba0
2HarLystÅbli3 Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Det er helt normalt er livmoren som strekker seg og det kan minne om mensmurringer
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Frem til ca uke 7 hadde jeg så sterke smerter at jeg lå å vrei meg på sofaen på kveldene. Jeg ante ikke at det kunne gjøre så sinnsykt vondt. Er nå over 14 uker på vei og har fortsatt en del vondt. Helt normalt. Anonymous poster hash: bf906...80b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Takk og lov:) var litt Vondere idag enn før, men gitt seg nå! Tar dere av og til paracet for det? Anonymous poster hash: 71169...ba0
Shep Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Ja, har også hatt til tider veldig sterke mensmurringer som følge av at livmoren strekker seg, helt vanlig og ufarlig Har ikke tatt paracet pga det, men har tatt for sterk hodepine. Legen sa det var helt i orden, men at jeg burde unngå ibux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå