Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Det liksom stikker til i siden, omtrent på høyde med navelen, men helt ute i siden (på høyre side) Ikke veldig vondt, men ubehagelig. Noen som vet hva det være? Anonymous poster hash: 20616...5e8
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 20616...5e8
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Milten. Det er det vi kaller hold i siden eller sting i siden, som du får ved fysisk anstrengelse. Husker ikke hvorfor, noe med for lite blodtilførsel under anstrengelsen, fordi blodet går til musklene. Ufarlig
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Milten. Det er det vi kaller hold i siden eller sting i siden, som du får ved fysisk anstrengelse. Husker ikke hvorfor, noe med for lite blodtilførsel under anstrengelsen, fordi blodet går til musklene. Ufarlig Milten er plassert helt opp til venstre i bukhulen. HI har stikkinger i høyre side. Anonymous poster hash: 8b643...f9f
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Milten. Det er det vi kaller hold i siden eller sting i siden, som du får ved fysisk anstrengelse. Husker ikke hvorfor, noe med for lite blodtilførsel under anstrengelsen, fordi blodet går til musklene. Ufarlig Milten er plassert helt opp til venstre i bukhulen. HI har stikkinger i høyre side. Anonymous poster hash: 8b643...f9f Ok, da spiser jeg i meg de ordene! Blindtarmen...?
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Milten. Det er det vi kaller hold i siden eller sting i siden, som du får ved fysisk anstrengelse. Husker ikke hvorfor, noe med for lite blodtilførsel under anstrengelsen, fordi blodet går til musklene. Ufarlig Milten er plassert helt opp til venstre i bukhulen. HI har stikkinger i høyre side. Anonymous poster hash: 8b643...f9f Ok, da spiser jeg i meg de ordene! Blindtarmen...? Kan være blindtarmen ja. De typiske symptomene er smerter rundt navlen tidlig i forløpet. Etterhvert flytter smertene seg til et område i nedre, høyre del av magen. HI, har du kvalme, oppkast, feber? Anonymous poster hash: 8b643...f9f
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Nei, hverken kvalme eller feber. Anonymous poster hash: 20616...5e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå