Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Dere går på en liten grusvei som er 1 km lang her vi bor. Den ender i ingenting. Det er ikke noe å gjøre der men vi bruker gå der med vesla som har lært å sykle. Det er ingen biler og aldri folk som går der så der kan hun få testet seg litt. I dag kom det to mørkhudede menn. Den ene bar på en liten bag, han tviholdt den under armen. Etter de hadde passert oss sto de og så etter oss eller ventet til vi forsvant rundt en sving. Vi ventet ett minutt og tittet rundt svingen da så vi de bevege seg litt ut i skogkanten og oppover. Da vi kommer til enden av grusveien ser vi det står en svensk registrert bil og inni sitter en mørkhudet dame, hun skjuler ansiktet i det vi går forbi. Hva tenker dere? Jeg gjorde meg noen tanker men lurer på om jeg har livlig fantasi? Anonymous poster hash: 1b0ed...55d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Min fantasi gjetter på at disse skulle hjemme unna narkotika. Anonymous poster hash: 2b719...fcf
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Det at de er mørkhudede har noe å si? Hva hvis samme situasjonen hadde oppstått med "lyshudede", hadde du ikke tenkt det samme da? Anonymous poster hash: e9c3b...f66
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Det at de er mørkhudede har noe å si? Hva hvis samme situasjonen hadde oppstått med "lyshudede", hadde du ikke tenkt det samme da? Anonymous poster hash: e9c3b...f66 Ut fra oppførselen ja. Og hadde de vært norske hadde jeg skrevet norske. Hudfarge ingen betydning jeg opplyste om fakta. Anonymous poster hash: 1b0ed...55d
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Høres ut som om de har noe å skjule, siden de driver og skjuler det.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Tok dere nummeret på bilen da? Hehe. Tok bilde av den. Vurderer ringe politiet. Det ER et problem med mye narkotika i bygda. Sikkert derfor jeg ble veldig mistenksom. De var liksom ikke kledd for tur. Gikk i arbeidstøy, håndverker eller noe. Anonymous poster hash: 1b0ed...55d
HvittHus Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Tok dere nummeret på bilen da? Hehe. Tok bilde av den. Vurderer ringe politiet. Det ER et problem med mye narkotika i bygda. Sikkert derfor jeg ble veldig mistenksom. De var liksom ikke kledd for tur. Gikk i arbeidstøy, håndverker eller noe. Anonymous poster hash: 1b0ed...55d Ring politiet. Forklar situasjonen og spør om de ønsker bilde. Uansett var dette pussig adferd og da kan det jo være greit å la politiet ta et søk på bilens eier.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Tok dere nummeret på bilen da?Hehe. Tok bilde av den. Vurderer ringe politiet. Det ER et problem med mye narkotika i bygda. Sikkert derfor jeg ble veldig mistenksom. De var liksom ikke kledd for tur. Gikk i arbeidstøy, håndverker eller noe. Anonymous poster hash: 1b0ed...55d Ring politiet. Forklar situasjonen og spør om de ønsker bilde. Uansett var dette pussig adferd og da kan det jo være greit å la politiet ta et søk på bilens eier. Jeg driver og tenker på det. Men vet ikke om jeg har sett for mange "skurke-filmer" 🙊 og har livlig fantasi. Anonymous poster hash: 1b0ed...55d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Kanskje du løser et mordmysterie Anonymous poster hash: 8ea23...4ce
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #11 Skrevet 12. april 2015 Kanskje du løser et mordmysterie Anonymous poster hash: 8ea23...4ce Hahaha. Jeg tenkte de kanskje skulle gjemme narkotika eller penger. 🙊 Anonymous poster hash: 1b0ed...55d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #12 Skrevet 12. april 2015 Tok dere nummeret på bilen da?Hehe. Tok bilde av den. Vurderer ringe politiet. Det ER et problem med mye narkotika i bygda. Sikkert derfor jeg ble veldig mistenksom. De var liksom ikke kledd for tur. Gikk i arbeidstøy, håndverker eller noe. Anonymous poster hash: 1b0ed...55d Ring politiet. Forklar situasjonen og spør om de ønsker bilde. Uansett var dette pussig adferd og da kan det jo være greit å la politiet ta et søk på bilens eier. Jeg driver og tenker på det. Men vet ikke om jeg har sett for mange "skurke-filmer" og har livlig fantasi. Anonymous poster hash: 1b0ed...55d Du ringer politiet og forteller hva du så og at du har bilde. Og så blir det helt opp til dem om det er noe de vil sjekke ut, eller om de mener du har for livlig fantasi Veldig dumt om politiet faktisk bare venter på et gjennombrudd i en slik sak og det er ditt bilde og din observasjon som kunne løst den... Ring du. Det er bare et tips. Om de vil benytte det og bruke tid på det er helt opp til dem Anonymous poster hash: 6630e...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå