Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Jeg er forelska, skikkelig forelska, tror jeg elsker han. Problemet er at jeg har samboer på 5. året og han er gift og har 3 barn. Vi to har holdt på siden i fjor sommer. Vel det er egentlig ikke det største problemet, det største er at mannen min er advokat, og vi har liksom alt på stell, god økonomi og ingen barn. En livsstil jeg trives med. Han er bussjåfør. Jeg veit at han om en stund ville forlatt sin kone for å være med meg, men jeg er usikker pga. livsstilen jeg da ville fått. Veit ikke om jeg ville trives. Blir det oss to veit jeg at økonomien vil være stram for han bruker all tid og penger på et husprosjekt sammen med kona, og han har sagt at om han drar vil han aldri ha samvittighet til å kreve noe av hun. Han er en veldig ærlig og redelig mann (bortsett fra at han er med meg). Hadde dere ofreet en god livsstil for kjærlighet? Eller er det umulig å være lykkelig når man er godt vant med økonomi og frihet? Barna hans vil jo sikkert også være en del hoss oss og jeg er ikke så gira på unger. De er ikke SÅ gamle heller.. Anonymous poster hash: 1f7ac...7ac
Gjest Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Med dine holdninger her, så hadde jeg latt gå i glemmboken!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Nei. Jeg ville ikke hatt tre steunger som resten av livet vil hate meg for å ha ødelagt forholdet mellom mamma og pappa. Ikke verdt det overhodet. Anonymous poster hash: 2497c...928
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Mannen din fortjener bedre enn deg, og kona hans fortjener bedre enn han. Forlat de dere er sammen med, de fortjener virkelig bedre! På huet og rævva ut med DEG! Anonymous poster hash: ce675...b03
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Tenker du er et troll. Anonymous poster hash: eaac4...de2
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Tenker også at du er troll. Og er du det ikke så er du det i virkeligheten. Du "tror" du elsker ham. Han er "veldig ærlig og rederlig", bortsett fra at han har gått bak konas rygg siste året. Er dette virkelig så tror jeg du og han fortjener hverandre. Dere vil sikkert få det som dere fortjener sammen. Anonymous poster hash: 4199d...c76
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Merker jeg blir litt kvalm av deg. Anonymous poster hash: 87dc3...58b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Hvorfor er du her inne dersom du ikke har eller ønsker barn? Syns dere begge er råtne mot partnerne deres og mot hans barn. Anonymous poster hash: f4d62...974
Keiserpingvin Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Jeg lurer litt på hvorfor du er her dersom du ikke har barn, ikke vil ha barn, og ikke liker barn? Men for å svare på spørsmålet ditt, jeg merker har litt problemer med å holde meg nøytral her. Hele livet ditt nå virker gjennomsyret av egoisme; hva er best for meg, kan jeg overleve med en trang økonomi for å få mannen jeg elsker, har jeg det best med advokatmannen min som har masse penger... Det er ikke engang én tanke for noen av de andre som affekteres uansett hva du velger å gjøre. Klarer ikke helt å fatte nok sympati for situasjonen din til at jeg klarer å gi deg noen gjennomtenkte råd. Men på toppen av hodet tenker jeg å råde deg til å snu ryggen til denne bussjåføren din og fokusere på ditt eget samliv.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Jeg lurer litt på hvorfor du er her dersom du ikke har barn, ikke vil ha barn, og ikke liker barn? Men for å svare på spørsmålet ditt, jeg merker har litt problemer med å holde meg nøytral her. Hele livet ditt nå virker gjennomsyret av egoisme; hva er best for meg, kan jeg overleve med en trang økonomi for å få mannen jeg elsker, har jeg det best med advokatmannen min som har masse penger... Det er ikke engang én tanke for noen av de andre som affekteres uansett hva du velger å gjøre. Klarer ikke helt å fatte nok sympati for situasjonen din til at jeg klarer å gi deg noen gjennomtenkte råd. Men på toppen av hodet tenker jeg å råde deg til å snu ryggen til denne bussjåføren din og fokusere på ditt eget samliv. Takk for råd. Grunnen til at jeg er her er fordi jeg googla forum og det dukka opp. Er ikke sånn at jeg henger i forumet for de med spedunger og sånnt. Anonymous poster hash: 1f7ac...7ac
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #11 Skrevet 12. april 2015 Nei for pokker, gjør nå ikke det. Hold ut med han tørre advokatmannen din og nøy deg med en tur på girstanga innimellom. Anonymous poster hash: 89377...09a
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #12 Skrevet 12. april 2015 Nei for pokker, gjør nå ikke det. Hold ut med han tørre advokatmannen din og nøy deg med en tur på girstanga innimellom. Anonymous poster hash: 89377...09a Ja det er ganske fristende ;-) Han er ikke spes kjekk eller noe heller det er bare kjemien mellom oss som er så elektrisk. Sexen er bra de få stundene vi får sammen. (Kjerringa hans er en skikkelig slavedriver. maser hele tida så de få gangene vi er sammen er så intense). Det blir sikkert ikke sånn hvis vi blir sammen. Kanskje bare ha han som pulevenn. Anonymous poster hash: 1f7ac...7ac
HunMedDeBlå Skrevet 12. april 2015 #13 Skrevet 12. april 2015 Stakkars konen hans... Du burde skamme deg!!!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #14 Skrevet 13. april 2015 Dere er tvers igjennom råtne begge to. Du fortjener ikke ditt privilegerte liv med advokatmannen din (hvis ikke han også er et utro svin da) så stikk av til bussjåføren din. Anonymous poster hash: 6e6ea...4a2
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #15 Skrevet 13. april 2015 Du smører for tjukt på. Ton det ned litt. Da kan historien bli mer troverdig og du kan provosere mer. Anonymous poster hash: 8bf1a...5cb
Elsker livet Skrevet 13. april 2015 #16 Skrevet 13. april 2015 Denne var god. Vent til det kommer en singel bussjåfør, han kan sikkert ta seg ekstrajobb som taxisjåfør i helgene for å opprettholde levestandarden din sånn noenlunde.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #17 Skrevet 13. april 2015 Haha, sitter du på bussen og fantaserer litt på vei til og fra jobb om dagen Mye trolling her om dagen, men ikke alt er like troverdig gitt. Tror neppe en barnløs advokatfrue som er glad i det ubekymrede livet sitt hadde vært villig til å bli stemor 50% av tiden (for denne pliktoppfyllende mannen vil selvfølgelig ha barna mest mulig) og se de få kronene han tjener bli borte i bidrag og resten bli brukt på barna når de er hos dere. Kan ikke se for meg en dame som du beskriver deg selv streve for å bli likt av barna, smøre matpakker, tørke dritt, vaske tøy og streve på for 3 barn som ikke er hennes gitt Anonymous poster hash: df932...8e4
Anonym bruker Skrevet 13. april 2015 #18 Skrevet 13. april 2015 Haha, sitter du på bussen og fantaserer litt på vei til og fra jobb om dagen Mye trolling her om dagen, men ikke alt er like troverdig gitt. Tror neppe en barnløs advokatfrue som er glad i det ubekymrede livet sitt hadde vært villig til å bli stemor 50% av tiden (for denne pliktoppfyllende mannen vil selvfølgelig ha barna mest mulig) og se de få kronene han tjener bli borte i bidrag og resten bli brukt på barna når de er hos dere. Kan ikke se for meg en dame som du beskriver deg selv streve for å bli likt av barna, smøre matpakker, tørke dritt, vaske tøy og streve på for 3 barn som ikke er hennes gitt Anonymous poster hash: df932...8e4 Det er jo derfor jeg spør da! For jeg er ikke sikker på om jeg hadde takla barna og sånnt, de er jo ikke knøttsmå, men tre stykker kan være litt mye. Anonymous poster hash: 1f7ac...7ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå