Gå til innhold

IKM UKE 19 : )


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Mangler ikke symptomer her. Mye ubehag fra nedre del, kvalm og oppblåst. Faktisk endelig gått opp 1kg ( burde gå opp en til etter fødsel+amming). Men tviler på graviditet😯. Jenta er 18mnd og må slutta helt med amming. Mye gråt, men nå greit. Hu 3 jo stor. Håper på bedre sjanse nå.👍

Snakket med gynekologen i dag ang prøver og at fastlege sa at det var liten mulighet for å bli gravid igjen. Hsn mente det motsatte, ingen problem bare ikke vente for å prøve pga mindre egg( gjør jo ikke det). Skulle ta nye prøver ved neste mens. Ble glad og fortsetter håpe😃😃 Var skikkelig nedenfor i går😢og gubben er på jobb denn uka-ingen trøst. Gikk bra og bedre etter damtale med gynekologen😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg ferdig med shopping. Har lyst og teste men tårer ikkje, rekner med kjemisk igjen.

 

Skal på 12 timers helg igjen så blir mindre testing. Skulle ønske jeg hadde noen form for symptomer, men nei. Så no syker jeg meg opp til ny pp. Da takler jeg negative tester bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er veldig på ny pp. Merkelig hvordan vi velger å forberede oss på det verste hele tiden. Men jeg har hatt endel sa ma og kjemisk. Har en sønn på to år. Men vert gravid hvertfall 6 ganger. Nesten så jeg har slutta å telle. Da jeg gikk gravid med sønn min, trodde jeg at jeg kom til å miste. Helt frem til uke 26. Nesten så at jeg fornekta at jeg var gravid. Men shit heller. Vi prøver jo igjenn og igjenn. Jeg SKAL ha en baby til... Det tar bare litt lenger tid enn jeg hadde tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt att Hannepålandet! Ei jente på nesten to, men vore gravid fire gongar. Heldigvis kom ho på første, så mista tre i fjor. To i veke 6-7 og ein veke 4-5, så det var jo nesten det de kallar kjemisk? Legen min seier det ikkje finst, så når ein har positiv test så er det eit befrukta egg. For meg talte det som nr og har fått utredning for habituell abort utan at dei finn noko gale. Så råd får lege og gyn er å berre prøva og prøva, så kanskje vi får ein til før det er for seint, er plutseleg blitt 39 på vegen..

Har heldigvis lese om mange her inne som mister og mister før spiren plutseleg sit. Så har framleis trua på at det skal gå. Men alt er liksom på vent til nestemann er ute, så vi får ikkje heilt roen. Lever kvar halve mnd som gravid og resten som ikkje, og har jo vore gravid så mange veker i fjor at det snart burde kome ein baby ut av alle desse gravidevekene! Er ikkje det eit godt argument så veit ikkje eg :)

 

Har heller ikkje særleg tru på denne pp, vi fekk berre lagt ein ladning med aksjar pga jobbreiser på mannen. Neste pp ser meir lovande ut sånn sett, men tar no Crinone og Albyl- e så lenge det er håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyn snakka om habituell her og. Men var ikke vits å utrede. Fannt somregel ikke noe svar. Men vi gir jo ikke opp. Jeg blir 34 i sommer. Så har jo ikke allverdens tid føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testa igjen og det ser ut til KJEMISK IGJEN. Den er blitt svakere no. Ja ja neste PP her. Da får heksa barre komme tirs el onsdag.

 

Kosen går det med resten ? Noen som har testa ?

 

Kosen går det med dokke som testa svakt positiv ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Turid87

Da har jeg testa igjen og det ser ut til KJEMISK IGJEN. Den er blitt svakere no. Ja ja neste PP her. Da får heksa barre komme tirs el onsdag.

 

Kosen går det med resten ? Noen som har testa ?

 

Kosen går det med dokke som testa svakt positiv ?

Jeg begynner å få ømme bryster, som sist graviditet. Testet i dag selv om det er en uke til forventet mens (8./9. mai). Ikke antydning til strek. Skal ta en ny test på mandag/tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg må følge etter deg slurpå. Testene blir ikke sterkere og jeg blør fortsatt litt til og fra. Ikke mer enn at det kommer litt på papiret innimellom, men har likevel en dårlig følelse på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke testa. Mange symptomer men stoler ikke på de ( har vel vært gravid tusen ganger i følge symptomer😃). Tester i mårn el søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg testa igjen og det ser ut til KJEMISK IGJEN. Den er blitt svakere no. Ja ja neste PP her. Da får heksa barre komme tirs el onsdag.

Kosen går det med resten ? Noen som har testa ?

Kosen går det med dokke som testa svakt positiv ?

Jeg begynner å få ømme bryster, som sist graviditet. Testet i dag selv om det er en uke til forventet mens (8./9. mai). Ikke antydning til strek. Skal ta en ny test på mandag/tirsdag.

Da får me håpe og krysse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg må følge etter deg slurpå. Testene blir ikke sterkere og jeg blør fortsatt litt til og fra. Ikke mer enn at det kommer litt på papiret innimellom, men har likevel en dårlig følelse på dette...

Det er noe dritt men ein gang blir det oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke testa. Mange symptomer men stoler ikke på de ( har vel vært gravid tusen ganger i følge symptomer). Tester i mårn el søndag.

Får krysse og håpe, noen må jo bli gravide på den gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkjer å testa i morgon, ei veke før ikm, men hadde el onsdag/torsdag så det skal vel vera mogleg å sjå noko kanskje? Blir ei lang veke visst ikkje, men kan vel venta tr litt tidleg då kanskje i såfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke bedre å vente med å teste? Så slipper dere å oppdage kjemisk og bli lurt?😱 må jo være kjempetungt og få håp og så er det ikke sånn alikevel. Skjønner at det vanskelig og vente, men må jo være vanskeligere å gå gjennom kjemisk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo opp til kvar enkel når ein vil teste. Kjemisk kan ein få fra 7 dpo til forventa ikm. Er jo sårende og barre bli 4+3 og begynne og blø. Synest det var sårende en ein kjemisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som noe klaff denne mnd heller😢 Kjenner jeg er på tur å miste håpet med tanke på prøvene som ble tatt og at jeg enda ikke har blitt gravid. Lei av å leve som gravid men ikke være det! Dere vet.....😉

En ting som kanskje gjør det lettere etterhvert er at jeg har nå slutta helt å amme og lagt på meg 1-2kg (jobber med 1kg til).

Kan jo ikke gi opp ( selv om det føles slik av og te)😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som noe klaff denne mnd heller😢 Kjenner jeg er på tur å miste håpet med tanke på prøvene som ble tatt og at jeg enda ikke har blitt gravid. Lei av å leve som gravid men ikke være det! Dere vet.....😉

En ting som kanskje gjør det lettere etterhvert er at jeg har nå slutta helt å amme og lagt på meg 1-2kg (jobber med 1kg til).

Kan jo ikke gi opp ( selv om det føles slik av og te)😃😃

Blendahvite test, venter mensen onsdag ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flotte damer 😄

Er ny her, men har vært innom her dageli den siste uken. Har endelig motet meg opp til å skrive mitt første innlegg 😄

Jeg har IKM 7 mai. Tok gt i går men den var negativ.... Er kanskje litt tidlig å teste enda?

Har selvfølgelig mengder med symptomer men lurer på om jeg har innbilt svangerskap 😂 (noe jeg ofte har når jeg venter på mensen)

Jeg krysser fingrene for oss alle 😊

Ha en fortsatt fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg, hoppetau! Krysser fingrene for ar at du bare har testet for tidlig, det er jo store muligheter for det :)

 

Jeg testet negativt i dag etter 3 dager med svakt positiv, så da er nok løpet kjørt for meg. Venter på tr og tar det ikke så altfor tungt, nå vet jeg jo i allefall at vi traff el og at mulighetene for graviditet er tilstede :) litt kjedelig med ny runde stressende pliktsex, men det får stå til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det 😄

Sist jeg var gravid testet jeg ikke positivt før en uke etter ikm. Så løpet er ikke kjørt enda. Tror jeg produserer seint hcg.

Det var synd Zarina... Håper neste pp bringer lykke til deg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en digital idag. Sto ikke gravid. Ikm er en gang mellom søndag og onsdag vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en digital idag. Sto ikke gravid. Ikm er en gang mellom søndag og onsdag vil jeg tro.

Jeg har liggende CB + som jeg ikkje får brukt er redd dei går ut på dato før jeg får brukt dei. Har ikkje testa i dag og har nok ikkje behov siden testen går feil veg.

 

Men vi får klaske til på neste PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse fingrane til resten og håpe klaffer for dei.

 

tvi tvi det må jo bli ein da vel, kven blir det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turid87

Vi får krysse fingrane til resten og håpe klaffer for dei.

 

tvi tvi det må jo bli ein da vel, kven blir det ?

*rekker opp hånda* selv om jeg verken har murringer eller noe som helst annet. Kjenner jeg forventer mens om en uke. Har allerede (nesten;)) sluttet å tenke på det og har ikke lenger håpet. Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...