Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi får krysse fingrane til resten og håpe klaffer for dei.

tvi tvi det må jo bli ein da vel, kven blir det ?

*rekker opp hånda* selv om jeg verken har murringer eller noe som helst annet. Kjenner jeg forventer mens om en uke. Har allerede (nesten;)) sluttet å tenke på det og har ikke lenger håpet. Lykke til dere andre!

Da får me heia på deg og Hoppetau. Er det fleire ?

Fortsetter under...

Testa kvitt i går og gløymde det i dag. Travel natt med lillemor på to...prøver igjen i morgon. Er eigentleg ei veke til IKM i dag, men vi får sjå til helga. Har ein stor bunke med testar, så det er berre å svi...

Lukke til alle, det er vel komande veke som gjeld?

I dag har jeg mere tr symptomer enn noe annet. Luft i magen, mere ømme bryst og mage kramper... Tror ikke jeg blir å ta ny test før etter ikm om tr ikke kommer. Føler meg ikke så gravid leger....

Håper værtfall en av oss traff blink denne gang 😄👍 har en mistanke om at det ikke er meg...

Svak strek i dag, måtte bort i lyset for å sjå. Mannen måtte sjekka for at det ikkje skulle vera ynskjetenking, men han var einig. Klart ein strek der. Så då blir komande veke meir enn spennande!!

Og så ser eg at mi planlagte husmorferiehelg neste helg ikkje vert heilt som eg hadde tenkt...men skal ikkje klaga på det :)

Annonse

Da kom visst tr her en dag før normalen... Så ny PP here we come! Håper ukene går fort til neste El.

Lykke til alle dere som ikke har testet ennå og til dere som fortsatt venter på tr! Gratulerer med positiv test, grøne! Heier på deg :)

Ha en fin søndag alle sammen :)

Svak strek i dag, måtte bort i lyset for å sjå. Mannen måtte sjekka for at det ikkje skulle vera ynskjetenking, men han var einig. Klart ein strek der. Så då blir komande veke meir enn spennande!!

Og så ser eg at mi planlagte husmorferiehelg neste helg ikkje vert heilt som eg hadde tenkt...men skal ikkje klaga på det :)

Spennende!!Håper den sitter😃😃 Heier på dere. Hvor mange dager dpo?

Har ikke testa mer og ikm onsdag, men er kvalm ( ikke viruskvalm men slik jeg var da jeg var gravid sist..). Kan vel være mensen som er i anmarsj-nytt tr.symptom😡😡

Litt usikker Krilor, hadde el nokre dagar før vanleg. Så det er vel no 10-11 dagar etter vi la inn aksjane, rakk berre ein gong denne pp på grunn av mannen sin jobb...så det var vel rein flaks at el kom tidleg..eigentleg ikm fredag/laurdag som kjem.

Elles er eg ofte litt kvalm før tr kjem, sikkert hormoner på vift. Men håpar spira sit for deg!!

Mensen kom....😈😈 Skjønner ingenting ang syklus. Er bare dag 11 dpo. Mensensmerter x100!!!!

Blir bare tull for videre prøving da gubben er borte på jobb om 2 uker og eggløsning. Lei meg da jeg er litt stressa etter prøvene viste at jeg hadde lite egg.

Flere sier at jeg burde være fornøyd med de 2 jeg har tross langvarig sykdom 15år) og er SELVSAGT det. De er ALT💜💙 Men det må da være lov å ønske seg et barn til el??? Jeg kunne gjerne fått mange om jeg var yngre.

Ja ja skal ta nye prøver i mårn.

Lykke til alle😃

Har du testet igjen slurpå? Jeg var veldig spent på deg siden du hadde positiv test for noen dager siden

Nei har ikkje testa sidan fredag. Kjenner heksa er på veg, endevender skap og skuffer etter SNOP SNOP. Søtbehovet da kommer den om 2 til 3 dager.

Annonse

Å så synd Krilor, sender deg ein klem. Skjønar frustrasjonen, det er du som må avgjera kor mange du vil ha. Klart du er glad og lukkeleg for dei du har, men det er likevel lov å ynskja seg fleire sjølvsagt! Folk kan vera så ufølsomme!

Lukke til med nye prøvar, håpar dei får opp håpet ditt!!

Sterkare strek her i dag!!! Og den kom ganske fort, begynner å tru at det er ein liten spire på gang :)

Å så synd Krilor, sender deg ein klem. Skjønar frustrasjonen, det er du som må avgjera kor mange du vil ha. Klart du er glad og lukkeleg for dei du har, men det er likevel lov å ynskja seg fleire sjølvsagt! Folk kan vera så ufølsomme!

Lukke til med nye prøvar, håpar dei får opp håpet ditt!!

Sterkare strek her i dag!!! Og den kom ganske fort, begynner å tru at det er ein liten spire på gang :)

Gratulerer😃 Gleder meg med deg.

Takk for gode ord😃Så lei meg😢😢 Gla gubben kjem hjem i kveld og hååååper syklusen roter litt mer slik at vi rekker å få med oss neste pp.

Hei! Er ny her. Har en jente på 6,5 år og gutt på snart 5. Tok ut spiral etter 4,5 år den 7.april. Tror jeg hadde EL for 13 dager siden. Venter mens denne uka en gang. Aner ikke hvordan syklusen min er etter så lang tid med spiral, så dette blir spennende. Hadde 28-30 dagers syklus tidligere☺️

Fikk mensen tilbake et år etter fødsel og har vært stabil på 29 dager i 4-5 mnd. Amma da 3-4 ganger. Har gradvis redusert amminga nå i april og slutta helt forrige uke. Disse to syklusene har alt bare vært tull og vondt!! Forrige mnd var 35dager og denne 25 dager... Er det pga ammeslutt eller?? Noen som har erfaring eller hørt om?

Dette er så rart! Forventer egentlig tr på torsdag, men den kan jo bli forsinket litt pga inngrepet+nesesprayen som skal sette meg i en kunstig overgangsalder..

Håper jo at vi har fått det til å klaffe denne pp, men da er det isåfall et mirakel! :D

Hvis ikke og alt går etter den andre planen er neste mens i uke 26!✌️ Hvis rugingen gikk bra!

Godt at det finnes muligheter som ivf når ting ikke fungerer som det skal!😊

Gratulerer til den ene gravide her inne😊!

Er det fler som venter på tr nå? Eller har alle fått besøket for tidlig? :/

Jeg venter i spenning 😛

Ikm den 7.

Men fikk brev fra sykehuset i dag ang koniseringen jeg gjorde for to måneder siden. Og det var ikke helt lett å forstå hva di mente. Kan både tydes den veien at jeg må tilbake å fjærne mere eller at jeg skal å ta rutine prøver igjen om 6 mnd...

Må nesten ringe di i morgen å finne ut hva di egentlig mener. Har jo litt betydning for prøvinga...

Gratulerer wiiga😄👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...