Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk forresten svar på prøver i dag hvor jeg blir forklart at jeg har lite egg igjen og burde ikke vente med å bli gravid. Gjør jo ikke det liksom!!

Ellers lav østradiolverdi på 0,04 og FSH på 12 tatt en dag før mensen. Finner ut at det er normalt jeg. Noen som vet?

Ska bestille legetime men skulle helst hatt forklaring asp!!😉😉[/quote

Skulle gjere ha sakt kva det er men jeg fikk beskjed at mine var fine. Tok dei for 1 år siden. Husker ikkje heilt tala eg fikk. Bra med egg for alderen. Krysser og håper du får positive svar frå legen.

Holy macrooni! Klarte ikke å la være å teste i dag morges oj jommen dukket det ikke opp en ultasvak strek! Er 11 dpo i dag, så tør ikke helt å tro på positiv test ennå. Spotter bittelitt i dag også, så blir noen spennende dager fremover!

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=bbi8MiGk22MI2A4ex%2BtN14h4l5k2TGxc#.VUCtXX2Um2c

Endret av Zarina

Annonse

Ser den så vitt streken. Da er det berre og krysse fingrane og håpe.

Ja, den er ultrasvak! Så svak at jeg lurte på om det var ønsketenkning, men det er en strek har jeg kommet frem til etter å ha gnidd meg i æynene en stund! Er kanskje ikke så rart at den er svak siden jeg bare er 11 dpo og har en lutealfase på ca 17 dager... krysser det som krysses kan! Tør ikke si noe til mannen før streken er litt tydeligere, han er bortreist frem til fredag, så håper testen er sterkere til han kommer hjem :)

Wohoooo Zarina!! Håpar du får sterkare og sterkare strekar utover veka!

Sjølv synst eg tida går veldig seint, så får berre vera glad eg hadde litt tidleg el så det vert litt kortare før eg kan testa..men må nok inn i helga før det er vits, og sikkert mot onsdagi neste veke. Laaaang veke!!

Jeg kan kanskje skimte noe.. Men veeeeldig svak:)

Litt for tidlig for å teste egentlig😉 Bruk ikke få svak positiv før 10dpo. Skimter noe ja, men mulig skyggestrek.

Tester igjen om noen dager.

Er litt negativ på å få det te nå etter blodprøvene. Vi får se.

Annonse

Hei! Jeg er ny her og vi har akkurat begynt å prøve. Jeg har ikm på mandag 4 mai.

Har vært en veldig rar måned for meg. Har hatt symptomer jeg vanligvis ikke opplever så sterkt. Har vært oppblåst, kvalm, hatt kramper og murringer lenge. Men dette kan jo være vanlig syklussymptomer. På mandag, 7 dpo, kom det litt lyserosa blod og jeg har hatt en del menssmertelignende kramper på høyre siden. Rart å få menssymptomer så tidlig hvis det er det det er? Så i dag virker det som det har gitt seg litt. Så merker at jeg ikke er så håpefull. Jeg har ingen erfaring med dette, hehe. Hjelper å høre hva ande opplever :)

Dårlig følelse på at denne spiren kommer til å sitte... Blør i dag også, veldig lyst blod, men litt større mengde enn de andre dagene. Så regner med å vandre videre til neste PP. Test i dag morges var ca lik som i går, muligens en liiiit en smule tydeligere...

Ikkje gi opp håpet. Blod behøver ikkje vere stopper. For 2 mnd siden snakket jeg med ei som hadde blød i 2 uker og testene vart sterkere og sterkere.

Krysser og håper.

Jeg har gåve opp håpet 0 symptomer, har ikkje testa i dag er på farten shopping runde.

Vi får holde på håpet alle mann frem til løpet er kjørt ;) så lenge testene er positive er jo ikke alt håp ute. Husk at det er mange som ikke merker noen symptomer så tidlig, Krilor!

Har ikke opplevd at mensen kommer for fullt så mye tidligere, med mindre El har vært tidlig også... Eller kanskje du har fått en festeblødning, Fru boble?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...