Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Japp 4 Dpo og øm der nede. Nett stått opp og skal på jobb om ca 2 timer. Så skal ikkje klage på treg heit i helga, men blir verre frå morgon av da har jeg fri til torsdag. Da vil det gå SEINT.

Har ingen tegn til symptomer men er litt tidligt og kjenne.

Krysse og håpe det var festesmerte. Krilor

Er skiftarbeider og gubben og. 2 forskjellige skift men det går fint. Blir tid til aksjer.

Har opprinnelig ikm 13 mai, men fikk el i dag, så da blir muligens ikm 10 mai.. Rart når man er mer bevisst på det så er det mer vondt. Har hatt kraftige smerter i ene sida på magen i hele dag, kan ikke huske at dethar vært så voldsomt før, men så har eg pleidd å ta en ibux, hvis eg har hatt litt vondt, den sjansen tok eg ikke i dag.. Håper alt klaffet her..

Blødning og murringer i dag. 2dpo. Festeblødning?

Satser på det!! Blir spennende å se.

Når tenker dere å teste?

Har mye symptomer idag og. Litt mindre murringer enn de andre dagene. Men ømmere bryst og halsbrann.

Detta blir spennende, jeg har fått svake positive g tester på 4 dpo så muligheiten er der. Tvi tvi

Annonse

Ingen symptomer her heller. Puppene er ikke ømme lenger og merker ingenting til noe som helst. Jeg er 9 dpo i dag, men prøver å holde meg til ikm før jeg tester. Spørs om jeg klarer da ;)

Så kjekt med positiv test, hannepålandet! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast!

Fikk positiv strimmeltest idag 5-8 dpo. Blir spennende om det holder. Eller er en kjemisk.

Har masse symptomer. Halsbrann. Vonde pupper. Svimmel. Og murringer. Livmorhalsen ligger veldig langt bak og er lukket. Satser på at det holder.

Kjemisk lusker men man må jo klore seg til HÅPET.

Det skal lyse positiv og sterkere tester for kvar dag.

Da kom dei berømte boblene neden til. Virker som dei kommer så er løpet kjørt.

Er det andre som merker det ? Har merka det dei siste 6 mnd og da kommer tante rød ca 1 uke fra da.

Mista alt håpet og troen denne mnd. Vart lei meg og skuffa.

Gjest Turid87

Da kom dei berømte boblene neden til. Virker som dei kommer så er løpet kjørt.

Er det andre som merker det ? Har merka det dei siste 6 mnd og da kommer tante rød ca 1 uke fra da.

Mista alt håpet og troen denne mnd. Vart lei meg og skuffa.

Jeg har heller ikke troen lenger. Ingen symptomer. Blir litt sprø av all denne ventinga, er jo bare 3dpo..:)

Annonse

Gjest Turid87

Blødning og murringer i dag. 2dpo. Festeblødning?

Satser på det!! Blir spennende å se.

Når tenker dere å teste?

Har mye symptomer idag og. Litt mindre murringer enn de andre dagene. Men ømmere bryst og halsbrann.

Gratulerer med positiv test! Jeg venter en uke til, er bare 3dpo.

Jeg er dpo 4 i dag, og var hos legen for celleprøve. Han fastslo vanskelige prøveforhold pga blod. Festeblødning?

Ser jeg ikke har presentert meg denne mnd. Jeg har prøvd hele dette halvåret, har en SA bak meg og venter IKM torsdag 7. mai.

Weee Hannepålandet! Kryssar for at du får sterkare og sterkare testar i dagane som kjem!

Festeblødning har eg fått fleire gongar så det kan det jo vera på dykk to har spotta litt eg og, men litt lite til å vera...men håpar litt. Tar Crinone som gir graviditssymptomer så det stolar eg ikkje på, sjølv om det er mykje murringar. Den kan og gi småblødningar, så eg trur ingenting før eg kan sjå det på test. Tenkjer å testa frå helga av sidan el kom så tidleg i syklusen denne gongen. Då er det nesten ei veke før ikm. Men 9-10 dpo.

Spennande å les innpå her framover!

Hmm, da har jeg plutselig begynt å blø litt... bare litt på papiret foreløpig så kan jo håpe på festeblødning. Hvis ikke kommer mensen veeeeldig tidlig denne mnd. Får krysse fingrene litt til før jeg gir opp håpet :-)

Krysser fingrene for dere andre!

Hei alle sammen!

Melder meg inn her igjen etter er par mnd borte fra forumet. Ga litt opp en stund. Vi har prøvd fordet, men fortsatt ikke klaffet. Nå er vi i vår 13. Mnd med prøving og det er pp12. Trodde aldri dette skulle ta så lang tid, vi er jo unge, friske og raske. Så det har tatt litt på. Har sluttet å teste etter el. Nå får det bare gå som det går. Jeg er på min andre pergokur, og syklusene har begynt å bli mere vanlig. Fortsatt litt lengre enn det vanlige, men mye bedre enn det var før pergo.

Føler det var på tide å komme meg inn hit igjen ;) har fortsatt et stort håp, og motet er der, såvidt.

Er ca 4-5 dpo i dag. Blir spennende og se om vi får det til denne mnd!

Lykke til alle sammen!

Dagens tester (måtte ta to) er så godt som negative. Så enten flax at det slo ut igår eller kjemisk.

Var så sikker på at denne skulle sitte pga masse sympt. Men vi får se.

Barre vent til i morgon. Har opplevd detta sjølv og fått positive dagen etter.

Krysser og håper.

http://tinypic.com/view.php?pic=bgrcas&s=8#.VT8wuFIzfCQ

Kom etter 10 min. Får barre håpe ellers blir det kjemisk som er min standar.

😃😃Håper!!

Hvor mange dpo er du? Lyst å teste e åg😉 Kjenner mye rart nedentil, kanskje litt annerledes fra tidligere. Akkurat som om det er smerter i skambein og "svie"/brennende følelse

Håper!!

Hvor mange dpo er du? Lyst å teste e åg Kjenner mye rart nedentil, kanskje litt annerledes fra tidligere. Akkurat som om det er smerter i skambein og "svie"/brennende følelse

Er 6 dpo.

Håper!!

Hvor mange dpo er du? Lyst å teste e åg Kjenner mye rart nedentil, kanskje litt annerledes fra tidligere. Akkurat som om det er smerter i skambein og "svie"/brennende følelse

Er 6 dpo.

Jeg åg. Får kanskje teste i mårn da....😉

Fikk forresten svar på prøver i dag hvor jeg blir forklart at jeg har lite egg igjen og burde ikke vente med å bli gravid. Gjør jo ikke det liksom!!

Ellers lav østradiolverdi på 0,04 og FSH på 12 tatt en dag før mensen. Finner ut at det er normalt jeg. Noen som vet?

Ska bestille legetime men skulle helst hatt forklaring asp!!😉😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...