Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Spennande veke framfor deg Slurpå!!

Er visst litt tidleg her og med el denne perioden, fekk stort smil på CB no i kveld - så mannen er kommnadert innom når han kjem heim uansett kva klokka blir, så har vi ein sjanse i allefall. Veit aldri om han rekk heimom eller vert sendt langt av gårde når han har vakt.

Håpar å få lagt inn aksjar nokre fleire dagar og.

Fortsetter under...

Da er el-test negativ og tempen har steget. Regner med el var i går da test var positiv på mårran og neg på kveld. Ikm blir da tidligere, onsdag 6.mai. Hvordan endre det på oversikten??

Spennende tider Håper.

Da er vi i Dpo land. Jeg er 1dpo og da er det og vente og krysse og håpe. La det klaffe for heile jente gjengen.

Da er el-test negativ og tempen har steget. Regner med el var i går da test var positiv på mårran og neg på kveld. Ikm blir da tidligere, onsdag 6.mai. Hvordan endre det på oversikten??

Spennende tider😃😃 Håper.

Eller el i natt eller i dag;-) Regner med el har vært når temp stiger??

Spennende tider Håper.

Eggløsningen finner vanligvis sted dagen før temperaturen stiger, altså den siste dagen med lavere temperatur. Hvor mye temperaturen stiger varierer fra kvinne til kvinne og fra syklus til syklus, men fra 0,2°C til 0,5°C er vanlig.

Spennende tider Håper.

Eggløsningen finner vanligvis sted dagen før temperaturen stiger, altså den siste dagen med lavere temperatur. Hvor mye temperaturen stiger varierer fra kvinne til kvinne og fra syklus til syklus, men fra 0,2°C til 0,5°C er vanlig.

Ja akkurat det jeg tenkte og erfarte forrige mnd. Temp steg ca.0,3😉

Håper neste uke går fort. Tenker prøve teste slutten av neste helg.

Annonse

Annonse

Dagene går saaakte... Ennå dagene har vært fyllt til randen med jobb den siste uka  :forvirret: Kjenner at testegalskapen er i ferd med å snike seg på allerede og jeg må vente en heeeel uke til! Hehe ikke greit med denne ventetiden altså! Prøving innebærer mye stress og venting :P

Godt vi er fleire som blir litt sprø!!

Testa el igjen i dag, og ingen smil på cb og svakare strek på billigstrimmelen, så då er vel sjansen forbi. Spotta litt i stad, og har gjrot det dei andre gongane eg var gravid, kanskje festeblødning? Veit ikkje, men det gav litt håp i allefall...sjølv om vi berre har ein runde å stola på. Betre enn ingen.

God helg, måtte den neste veka gå fort!

Ja prøving innebærer mye stress og venting....og peng!! Selv om jeg bestiller billig blir det litt når man tegner el-tester og g-tester. Håper det går vår vei denne gangen. 👍😃

Er glad det er siste gangen. Etterpå blir det spiral og forhåpentligvis slutt på el-smerter og mensensmerter😉 Har mye vondt. Er jo bare 2 dpo og altfor tidlig for symptomer, men har såååå vondt i skambein, eggstokker...alt nedentil.

Har dere vondt, stikkinger, murringer etc etter el?

Tror e har det hver syklus. Mye denne gangen også. Måtte taxen ny el-test bare for å være sikker men var selvsagt negativ. Hadde nok el onsdag da tempen steg torsdag. Blir gal av å vente og kjenne😉😉

Kjenner det er ømt nedi der ja, men syns i grunn det er det kvar månad no når eg kjenner etter. Har fått meir el smerter siste året etter å ha vore gravid tre gongar i 2015, og då kjenner eg meir mellom el om tr og. Blir stadig lurt til å håpa litt, men før eller seinare må det jo vera vår tur og :)

Som Hannepålandet seier, spennande!

Ikke lett å få alt til å klaffe med skiftarbeiderene.. Ser den! Min mann er ikke det.. Men han drar ille tidlig på morgenen, så prøvde en pp å gjøre det på morgenen.. Fikk opp maksimal på monitoren.. Men kællen hadde dratt, så jeg slang meg på telefon og han snudde! Hehe!! :danse:

Du får dra etter han, Krilor! :D

Ikke lett å få alt til å klaffe med skiftarbeiderene.. Ser den! Min mann er ikke det.. Men han drar ille tidlig på morgenen, så prøvde en pp å gjøre det på morgenen.. Fikk opp maksimal på monitoren.. Men kællen hadde dratt, så jeg slang meg på telefon og han snudde! Hehe!! :danse:

Du får dra etter han, Krilor! :D

He he....

Satser på klaff denne mnd😃👍👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...