Gå til innhold

McDonald's eller Burger King ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

McDonald's her 👍

 

Anonymous poster hash: 988b8...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen egentlig. Men hvis jeg må velge blir det Burger King.

 

Anonymous poster hash: 0ab2e...611

Skrevet

Burger King, selv om det ikke akkurat er noen favoritt. MCD er ekkel. 



Anonymous poster hash: f68b4...04d
Skrevet

Ingen!! Eneste som går an er MAX hamburgerbar:)

Skrevet

McDonald's, Burgerne smaker likt på begge steder.

Liker ikke chipsen på BK, men de har mye bedre burgere i barnemenyen enn den lefsa på mcd

Skrevet

Burger King



Anonymous poster hash: 55b51...ac9
Skrevet

Liker pommes fritesen og chicken nuggetsene best på mcdonalds og burgerene best på burgerking.

Skrevet (endret)

Definitivt burger king. Bergbys er derimot best.

Endret av Mandala
Skrevet

Ingen av de. Liker ikke maten på noen av stedene. Liker ikke junk Food.

Skrevet

Pest eller kolera.

Nå må du gi deg, så kresen er det ikke lov å være!

 

Anonymous poster hash: 84908...b39

Skrevet

Burger king, burgeren smaker mer grillet der.

 

Anonymous poster hash: 84908...b39

Skrevet

Burger king har bedre smak en Mac Donalds syns jeg.

Vi har ikke bk i byen her lenger, så det er der jeg kjøper om vi er et annet sted.

Om vi skal ha junk, gjerne dagen derpå , på tur med mannen.

 

 

Anonymous poster hash: a0e8c...ecc

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Pest eller kolera.

Nå må du gi deg, så kresen er det ikke lov å være!

 

Anonymous poster hash: 84908...b39

 

Går ikke frivillig inn et sted og betaler penger for dårlig kvalitet, så jo. Nettopp når det gjelder de kyniske produsentene der bør ALLE være for kresne.

Skrevet

 

 

Pest eller kolera.

 

Nå må du gi deg, så kresen er det ikke lov å være!Anonymous poster hash: 84908...b39

Går ikke frivillig inn et sted og betaler penger for dårlig kvalitet, så jo. Nettopp når det gjelder de kyniske produsentene der bør ALLE være for kresne.
Hvis du kaller 10 kr for en middag for penger, så vel.. Da er du gnien om du forventer 3-stjerners. De aller, aller fleste synes det smaker ok eller godt, så det er dine smaksløker som svikter deg.

 

Anonymous poster hash: 84908...b39

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

Pest eller kolera.

Nå må du gi deg, så kresen er det ikke lov å være!Anonymous poster hash: 84908...b39
Går ikke frivillig inn et sted og betaler penger for dårlig kvalitet, så jo. Nettopp når det gjelder de kyniske produsentene der bør ALLE være for kresne.
Hvis du kaller 10 kr for en middag for penger, så vel.. Da er du gnien om du forventer 3-stjerners. De aller, aller fleste synes det smaker ok eller godt, så det er dine smaksløker som svikter deg.

 

Anonymous poster hash: 84908...b39

 

La oss snu på det: Syns du virkelig det er OK at mat koster 10 kroner? Slår det deg ikke at en eller annen i den "næringskjeden" blir snytt? Enten er det dyrene og dyrevelferden, eller bonden, eller de ansatte, for det skal spares inn ett eller annet sted, og det er ikke hos eieren.

 

Jeg kjøper ikke søppel og bidrar ikke til utnytting hvis jeg kan unngå det. Jeg ønsker heller ikke å spise noe som holder dårlig kvalitet, om så  burgersjappa delte det ut gratis.

Skrevet

Sønnen min nekter å spise mat fra noen av stedene, så det må bli den som har best lekerom så vi voksne får litt ro til å spise. :P



Anonymous poster hash: a7f6f...fac
Skrevet

BurgerKing🍟🍔

 

Anonymous poster hash: 1d5ea...afe

Skrevet

Burger King, men McDonald's har bedre pommes frites.

Skrevet

McD uten tvil . Best av dritten

 

Anonymous poster hash: 65794...b6b

Skrevet

MC Donalds. Det kan like godt være pga. at jeg ikke vet hvor jeg finner Burger King utenom Stavanger sentrum. Og der gidder vi ikke reise når MC Donalds ligger på halvveien :)

Skrevet

Jeg er ingen snobb, men skal jeg spise burger, gjør jeg det skikkelig. Saftige, kjøttfylte burgere med masse god salat til, gjerne med ovnsstekte potetbåter til. Nam!

 

Har jeg valget mellom Mc'ern og Burger King, med sine tørre, tynne burgere og slappe, pommes frites med smultsmak, drar jeg heller hjem til brødskiva mi.

Skrevet

Ingen. Støtter ikke amerikanske multimillionærer ved å trøkke inn drittmat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...