Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 McDonald's her 👍 Anonymous poster hash: 988b8...43b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Ingen egentlig. Men hvis jeg må velge blir det Burger King. Anonymous poster hash: 0ab2e...611
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Burger King, selv om det ikke akkurat er noen favoritt. MCD er ekkel. Anonymous poster hash: f68b4...04d
magica fra tryll Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Ingen!! Eneste som går an er MAX hamburgerbar:)
IreneUtålmodig Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 McDonald's, Burgerne smaker likt på begge steder. Liker ikke chipsen på BK, men de har mye bedre burgere i barnemenyen enn den lefsa på mcd
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Burger King Anonymous poster hash: 55b51...ac9
Mother Gothel Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Liker pommes fritesen og chicken nuggetsene best på mcdonalds og burgerene best på burgerking.
Mandala Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 (endret) Definitivt burger king. Bergbys er derimot best. Endret 12. april 2015 av Mandala
Monica Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Ingen av de. Liker ikke maten på noen av stedene. Liker ikke junk Food.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #12 Skrevet 12. april 2015 Pest eller kolera.Nå må du gi deg, så kresen er det ikke lov å være! Anonymous poster hash: 84908...b39
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #13 Skrevet 12. april 2015 Burger king, burgeren smaker mer grillet der. Anonymous poster hash: 84908...b39
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #15 Skrevet 12. april 2015 Burger king har bedre smak en Mac Donalds syns jeg. Vi har ikke bk i byen her lenger, så det er der jeg kjøper om vi er et annet sted. Om vi skal ha junk, gjerne dagen derpå , på tur med mannen. Anonymous poster hash: a0e8c...ecc
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2015 #16 Skrevet 12. april 2015 Pest eller kolera.Nå må du gi deg, så kresen er det ikke lov å være! Anonymous poster hash: 84908...b39 Går ikke frivillig inn et sted og betaler penger for dårlig kvalitet, så jo. Nettopp når det gjelder de kyniske produsentene der bør ALLE være for kresne.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #17 Skrevet 12. april 2015 Pest eller kolera. Nå må du gi deg, så kresen er det ikke lov å være!Anonymous poster hash: 84908...b39 Går ikke frivillig inn et sted og betaler penger for dårlig kvalitet, så jo. Nettopp når det gjelder de kyniske produsentene der bør ALLE være for kresne.Hvis du kaller 10 kr for en middag for penger, så vel.. Da er du gnien om du forventer 3-stjerners. De aller, aller fleste synes det smaker ok eller godt, så det er dine smaksløker som svikter deg. Anonymous poster hash: 84908...b39
Gjest Antarctica Skrevet 12. april 2015 #18 Skrevet 12. april 2015 Pest eller kolera.Nå må du gi deg, så kresen er det ikke lov å være!Anonymous poster hash: 84908...b39 Går ikke frivillig inn et sted og betaler penger for dårlig kvalitet, så jo. Nettopp når det gjelder de kyniske produsentene der bør ALLE være for kresne.Hvis du kaller 10 kr for en middag for penger, så vel.. Da er du gnien om du forventer 3-stjerners. De aller, aller fleste synes det smaker ok eller godt, så det er dine smaksløker som svikter deg. Anonymous poster hash: 84908...b39 La oss snu på det: Syns du virkelig det er OK at mat koster 10 kroner? Slår det deg ikke at en eller annen i den "næringskjeden" blir snytt? Enten er det dyrene og dyrevelferden, eller bonden, eller de ansatte, for det skal spares inn ett eller annet sted, og det er ikke hos eieren. Jeg kjøper ikke søppel og bidrar ikke til utnytting hvis jeg kan unngå det. Jeg ønsker heller ikke å spise noe som holder dårlig kvalitet, om så burgersjappa delte det ut gratis.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #19 Skrevet 12. april 2015 Sønnen min nekter å spise mat fra noen av stedene, så det må bli den som har best lekerom så vi voksne får litt ro til å spise. Anonymous poster hash: a7f6f...fac
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #20 Skrevet 12. april 2015 BurgerKing🍟🍔 Anonymous poster hash: 1d5ea...afe
Tjofsen Skrevet 12. april 2015 #21 Skrevet 12. april 2015 Burger King, men McDonald's har bedre pommes frites.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #22 Skrevet 12. april 2015 McD uten tvil . Best av dritten Anonymous poster hash: 65794...b6b
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. april 2015 #23 Skrevet 12. april 2015 MC Donalds. Det kan like godt være pga. at jeg ikke vet hvor jeg finner Burger King utenom Stavanger sentrum. Og der gidder vi ikke reise når MC Donalds ligger på halvveien
the amazing spidermamma Skrevet 12. april 2015 #24 Skrevet 12. april 2015 Jeg er ingen snobb, men skal jeg spise burger, gjør jeg det skikkelig. Saftige, kjøttfylte burgere med masse god salat til, gjerne med ovnsstekte potetbåter til. Nam! Har jeg valget mellom Mc'ern og Burger King, med sine tørre, tynne burgere og slappe, pommes frites med smultsmak, drar jeg heller hjem til brødskiva mi.
Havhesten Skrevet 12. april 2015 #25 Skrevet 12. april 2015 Ingen. Støtter ikke amerikanske multimillionærer ved å trøkke inn drittmat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå