Gå til innhold

Hvor mange personer metter dette måltidet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 gulrøtter, en pose Maggie potetmos, 16 fiskepinner

Anonymous poster hash: d7b1d...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 voksen og 2 små barn

Anonymous poster hash: e5413...399

Skrevet

2 voksne og 1 lite barn.

Anonymous poster hash: 66438...22b

Skrevet

2 voksne og 2 små barn.

Anonymous poster hash: db171...6ef

Skrevet

1 voksen og 2 barn. Men huff for en trasig middag.

Anonymous poster hash: fe1f4...4b8
Skrevet

1 voksen og 2 barn. Men huff for en trasig middag.

Anonymous poster hash: fe1f4...4b8

Det er da ikke en trasig middag. Er en av favorittmiddagene til ungene ;) 

Anonymous poster hash: 8143f...470

Skrevet

Er fristet til og si at dette ikke mettet noen.

Men om så så 1 voksen og 2 små barn!

Skrevet

3 personer, en eller to må være barn.

Skrevet

Da skulle jeg jaggu vært sulten skulle jeg spist fiskepinner og posepotetmos! Bortsett fra gulrøtter, så er ikke dette mat.

Anonymous poster hash: c9fc3...086

Skrevet

Ungene mine hadde spist gulerøttene og droppet resten... Spiser folk fiskepinner lenger? Sist jeg så en så var den grå innvendig. Jeg panerer selv fisk med mel/kavring blanding, hjemmelaget potetmos, raspe gulrøtter og agurk i eddiklake. Kryddret rømme eller karri-majones.

Jeg jobber hele dagen og får ikke startet med maten Før kl 18 hver dag. Men jeg bruker heller en time på god hjemmelaget mat enn kjappe løsninger som frossen ****

Hver sin smak!

Klart vi kjører speilegg og karbonader når jeg er sliten eller vil ha noe kapt.

Skrevet

Ungene mine hadde spist gulerøttene og droppet resten... Spiser folk fiskepinner lenger? Sist jeg så en så var den grå innvendig. Jeg panerer selv fisk med mel/kavring blanding, hjemmelaget potetmos, raspe gulrøtter og agurk i eddiklake. Kryddret rømme eller karri-majones.

Jeg jobber hele dagen og får ikke startet med maten Før kl 18 hver dag. Men jeg bruker heller en time på god hjemmelaget mat enn kjappe løsninger som frossen ****

Hver sin smak!

Hva er forskjellen på fiskepinner og karbonader? Begge er da laget av prossesert mat...

Anonymous poster hash: fcfc7...ae9

Skrevet

mine elsker det!! fiskepinnenne holder til 2-3 barn,potetstappa maks 2 barn-alt ettersom kor mykje dei eter

Anonymous poster hash: 03453...583
Skrevet

Ja her svarte jeg jo veldig dårlig. Klart jeg har laget karbonader selv og fryst ned. Er ikke mye ferdig produkt her i huset. Bortsett fra eggene som kommer ferdig ut av rompa på høna da.

Skrevet

Hver sin smak!

Å så flink du er.....................

Anonymous poster hash: ea40e...4d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...