Gå til innhold

Har såå lyst...


Anbefalte innlegg

Skrevet

.... å gifte meg. Har alltid vært noe jeg har ønsket, i likhet med å få barn.

Jeg og min samboer har vært sammen i 5 år, bodd sammen i 4,5 år og har det supert sammen. Vi har en baby på 7 mnd. Jeg er 28 år og han 29 år. Høres kanskje banalt ut, men jeg har lyst å gifte meg mens jeg er ung og fortsatt ser bra ut, vil ikke vente til jeg er 35 år pga da ser huden min eldre ut. 

Nå er det sånn at jeg er fulltidsstudent i 2 år til og har deltidsjobb. Han jobber 50 % og studerer 50 %. Vi har snakket om giftemål, men han tenker at det er ugunstig å ta det når man ikke er i fulltidsjobb. 

Hva mener du? Bør man gifte seg når man har full jobb? 

Hvor lenge hadde dere vært sammen da dere giftet dere? Hvor mye kom bryllupet på? 

Vil gjerne høre både fordeler og ulemper :) 



Anonymous poster hash: 1955b...816
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp

 

Anonymous poster hash: 4f0cc...262

Skrevet

Gift er noe man tar, ikke gjør...

 

Anonymous poster hash: 7eec5...049

Skrevet

Gift er noe man tar, ikke gjør...

 

Anonymous poster hash: 7eec5...049

 

Det må jo være dagens dummeste svar. (Gift er forresten noe man er, ikke noe man gjør.)

 

Anonymous poster hash: 04478...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...