Gå til innhold

Var edru på fest i går og ble kalt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både verdensmester og dronning av to av festdeltakerene.

Jeg var med å arrangerte Denne bli kjent festen å mitt ansvar ble å være talerøret for oss på festen da jeg er utadvendt. Info, organisering, bli kjent leker Osv var mitt ansvar så jeg var jo synlig.

Den ene som kalte meg opp var pån, mens hun andre har jeg ikke snakket med engang og hun hadde drukket to glass vin...

Jeg vitser ikke sånn med mennesker jeg ikke kjenner så godt og kaller sjelden opp mennesker, men nå lurer jeg på om dette er vanlig?

Sier du eller mannen din sånne ting til mennesker dere ikke kjenner så godt?

Anonymous poster hash: 3e725...8e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdensmester og dronning i en nedsettende tone?

Skjønte ikke helt... Tror du må forklare litt nærmere.

Skrevet

Skjønte heller ikke helt hva du mente. Om du mener i en positiv forstand, så kunne jeg fint sagt noe likt om jeg var blitt litt brisen. Da kommer gjerne all positive tilbakemeldinger mye lettere enn om jeg er edru

Anonymous poster hash: 22b3e...268
Skrevet

Nei, jeg oppfattet det absolutt ikke positivt...

I den ene settingen så gjaldt det spørsmål ang noe ved lokale da måtte de spørre dronningen først. Den andre så var det lag til en konkurranse og hun ene på mitt lag sa med en sarkastisk tone "Ja, vi fikk verdensmesteren"

Jeg føler absolutt at jeg ikke fremstilte eller fremhevet meg selv, snarere tvert i mot. Er faktisk også såret for jeg synes at jeg ikke fortjener disse kommentarene mtp all jobben jeg la ned i festen.

Skrevet

Nei, jeg oppfattet det absolutt ikke positivt...

I den ene settingen så gjaldt det spørsmål ang noe ved lokale da måtte de spørre dronningen først. Den andre så var det lag til en konkurranse og hun ene på mitt lag sa med en sarkastisk tone "Ja, vi fikk verdensmesteren"

Jeg føler absolutt at jeg ikke fremstilte eller fremhevet meg selv, snarere tvert i mot. Er faktisk også såret for jeg synes at jeg ikke fortjener disse kommentarene mtp all jobben jeg la ned i festen.

Utrolig frekt, alkohol innabords er ingen unnskyldning. Hev deg bare over sånne mennesker.

Skrevet

Det virker jo som om du hadde ansvaret for det hele da.. (Talerør, info, organisering, bli kjent leker osv)

Kan det være at de har kommet med noen innspill som du har forkastet? Eller at de gjerne har hatt lyst til å være med på organiseringen men at du har oversett eventuelle fremstøt?

Hvis de har opplevd at du har tatt kontrollen på alle oppgavene uten å gi andre plass kan jo det være en årsak til kallenavnene. Men det er veldig umodent å frekt av dem - de burde ta eventuelle problemer opp med deg heller enn å rakke ned på deg på fest.

Anonymous poster hash: a75fa...7af
Gjest Antarctica
Skrevet

Fulle idioter som liker å høre sin egen stemme. Drit i dem. De er bare misunnelige fordi folk festet blikket på deg litt for ofte, så følte de seg oversett eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...