Gå til innhold

Er det barnslig av meg å slette eksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På face? Til nå har jeg bare gjort sånn at jeg ikke får opp noen nyheter om han på veggen min fordi jeg ikke er interessert i å bli foret med informasjon om han. Jeg vil bare ha fred. Men jeg er jo venn med mange i hans familie, så da føles det litt rart å skulle slette han som venn. Men han er jo ikke min venn lenger, han er en dritt, og jeg vil ha så lite med han å gjøre som mulig. Vi har barn sammen.

Slett i vei, eller bite det i seg?

Anonymous poster hash: 447d9...d50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes generelt det er teit å slette noen som venn på FB.

Du kan jo lage en egen kategori (bekjent feks) og velge at han ikke får se det du legger ut.

Anonymous poster hash: 18bdf...681

Skrevet

Jeg har blokkert eksen. Jeg er ikke interessert i å få opp på min side hva han driver med, og han trenger ikke vite hva jeg driver med. Er så mange som tagger, pluss at det kommer opp på vår vegg når felles venner kommenterer/liker den andres ting.

Jeg blåser i om folk mener det er barnslig.

Vi samarbeider og kommuniserer ift barna utenom facebook...

Anonymous poster hash: d16c8...626

Skrevet

Man er ikke foreldre på facebook, så i min verden ville han blitt slettet. Foreldreskapet ivaretar dere via samtale, mail, sms osv

Skrevet

Synes ikke fb skal bestemme hva man bør og ikke bør... ?

Min eks har nylig opprettet fb-konto, og vi er ikke venner der selv om vi snakker greit sammen og jeg på forhånd er venn med de fleste i hans familie fra før. Vi har ikke lagt til hverandre, men hans brors kone har "foreslått" han som en venn for meg. Jeg vet da at om jeg klikker der, blir det jo jeg som legger til han.. Det har jeg ikke gjort, ser ingen grunn til det heller. Det er en grunn til at det ble slutt mellom oss.

Anonymous poster hash: 0d006...0eb
Skrevet

Jeg er ikke fb venn med noen ekser

Anonymous poster hash: d7116...089

Skrevet

Man er ikke foreldre på facebook, så i min verden ville han blitt slettet. Foreldreskapet ivaretar dere via samtale, mail, sms osv

Det er veldig tullete å tro at sosiale medier er adskilt fra verden forøvrig. Selvsagt kan det man gjør på facebook få store konsekvenser i virkeligheten. Facebook er ikke et slags parallelt univers.

Anonymous poster hash: de97e...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...