Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Ja vi venter et barn som ikke er planlagt. Mannen er ikke så happy men jeg har tatt en avgjørelse for meg og min kropp. Abort er ikke rett for meg. Vet ikke hva vi venter. Mannen har jente fra før og har alt valgt navn for sin sønn, om han noen gang skulle få en. Jeg har gutt fra før av og hadde samme valg og tanke da. Jeg har drømme-sønnen med drømme navnet. ...men jeg er ikke så veldig glad i navnet mannen har sett for seg på sin fremtidige sønn. Det er ikke et tema som kan diskuteres...har skjønt såpass. Hva gjør jeg om vi venter en sønn? Går jeg med på navnet for å glede han? Eller skal jeg slåss for et annet navn? Ikke har jeg noen egne forslag til guttenavn heller... Hva synes dere om navnet Diego? Anonymous poster hash: f16a8...19d
overlord Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Dersom navnet hadde vært ok hadde jeg gått med på det, men Diego hadde vært 100 prosent uaktuelt.
*Miss Marple* Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Helt greit om man er latinamerikansk, ellers ikke så veldig fint. Jeg hadde nok lagt ned veto mot det navnet ja.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Vi er litt i samme situasjon, før jeg ble gravid ble vi enige om at jeg bestemmer guttenavn mens han får bestemme jentenavn. Guttenavnet liker vi begge to, mens jentenavnet han har valgt er kjent her inne som "ung mor" navn. Jeg føler bestemt at jeg har en jente i magen så er litt smånervøs, men jeg er faktisk villig til å bite meg i det. Navnet er ikke såå ille, det er bare ikke det jeg ville valgt. Men han er fra ett annet land og om man tar hensyn til det så er ikke navnet så ille, selv om jeg sikkert hadde blitt slaktet her inne over navnevalg Diego er greit dersom en av foreldrene har en bakgrunn der navnet har røtter tenker jeg. Om det er ett helnorsk barn med helnorsk bakgrunn så hadde jeg nok satt meg på bakbeina. Anonymous poster hash: 72802...f90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå