Gå til innhold

Er så utrolig redd for å miste !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 10 uker, fikk se hjertet slå i uke 7 og skal tilbake på ul uke 12.

Jeg er kvalm, vonde pupper og trøtt.

Men for 2 dager siden fikk jeg se litt blod på papiret, ikke mørkt men mer utvannet..kun et tørk. Liten flekk .

I går var det bare litt brunt og tilslutt beige, idag ingenting.

Jeg regner med det går greit, men jeg tenker på dette hele tida! Blir snart sprø!

Vurderer å bestille time før uke 12 bare for å sjekke, herregud , berolige meg litt !!

Fullstendig galskap ,dette her, vet det.

Er jo ikke som om jeg blør liksom!

Har mistet flere ganger , dårlig erfaringer. Men siste svangerskap blødde jeg i 8 uker og det gikk jo supert !

Arh! Bare 14 dager til ul. ....

Anonymous poster hash: bddf2...92e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet det er vanlig å blø litt pga slimhinnene er så skjøre. så lenge du har hatt en så liten blødning, vil jeg tro alt er bra :) men skjønner din bekymring. lykke til :)

Skrevet

Huff, jeg forstår såååå godt frustrasjonen din. Dessverre er det ikke noe man får gjort med verken til eller fra, det er kroppen som styrer den prosessen alene. At du har sett hjerte slå i uke 7 er jo et godt tegn i det minste. Selv mistet jeg i MA i uke 9 i fjor sommer. Sjokket var stort da jeg hadde ingen blødninger eller noe som tilsa at det ikke var liv, eneste mistanken var symptomene var begynt å avta så vidt, så jeg ville bare sjekke for sikkerhets skyld. Jeg ble gravid igjen i september og du kan tro jeg var like nervøs som det du er nå, for nå blødde jeg i 2 uker i tillegg. Var overbevist om at det ikke var liv da jeg var på tidlig ul i uke 7, men der fikk vi se et lite hjerte slå :) gyn sa at det er veldig veldig vanlig med blødninger i 1 trimester pga de skjøre slimhinnene der nede. Jeg var likvel kjempenervøs for ul i uke 12 og ved oul. Skrekken etter ma'en satt så godt i at jeg klarte ikke slappe av før etter oul.

Jeg vet det ikke er lett å ta det til seg, men prøv å slapp av og tenk at denne gangen så SKAL det gå bra. Du sier at du har mistet flere ganger? Flere enn 3 da? For da regner jeg med at du er utredet evt? Jeg krysser uansett fingrene for deg og den lille :) lykke til

Anonymous poster hash: 5aefa...270

Skrevet

Takk for svar . Ja, jeg har mistet 5 ganger, og fått 2 friske barn, heldigvis :) får veldig god oppfølging.

Føler vel egentlig at det gikk for lett denne gangen, treff på første forsøk...

Det går nok bra ! De gangene jeg har sett hjertet slå tidligere, har det gått helt fint ! Hjernen som fucker litt med meg innimellom...

Det er bare så grusomme ,lange uker før det føles trygt :)

Har igrunn bare lyst til å legge meg å sove i 14 dager ;)

Anonymous poster hash: bddf2...92e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...