Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Noen som har denne vogna? Jeg er på utkikk etter en alt mulig-vogn, til bruk hjemme og på reise. Ser kjekt ut å kunne feste søskenbrett på vet ha babyen i bilstol og la søster hvile i setet... Tar den liten plass sammenlagt? God plass i Pranpack? Anonymous poster hash: e3f89...da1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 "Evt ha babyen i bilstol" Anonymous poster hash: e3f89...da1
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Dytt Anonymous poster hash: e3f89...da1
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Jeg har city select til mine som det er to år mellom. Superfornøyd! En utrolig enkel vogn på alle måter. Tar ikke noe større plass enn en annen vogn, enda du har ekstra sete til. God plass i prampack og bil osv. Enkel å ta seter av og på, enkel å slå sammen, deilig å trille. Justerbar rygg- og fotlengde på setene. God solskjerming. Eneste minuset er at bagdelen er litt kort (hvis du skal ha fra nyfødt og oppover). Anonymous poster hash: c0ec9...7d4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 For ikke å snakke om at det er en tvilling/søskenvogn som kommer inn i alle dører:) Til og med fått den inn i de aller minste og trangeste heisene med begge setene på Anonymous poster hash: c0ec9...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå