Gå til innhold

Flørting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du reagert om mannen flørter og danser (tett) med damer han møter på byen og på fester hver gang han blir litt for beruset. Det er ingen begrensinger om du er tilstede heller. Hvis du sier ifra bare ler han av deg og fortsetter som tidligere.

Prøver du å ta det opp dagen etter så påstår han at det husker han ikke og beskylder deg for å finne det på.

Han er alltid (edru) veldig imot utroskap og tolererer på ingen måte tilsvarende oppførsel fra deg

Anonymous poster hash: 8a155...f7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg gjort det samme igjen så skjønner han kanskje?

Anonymous poster hash: d1382...f21

Skrevet

Han har ett sett med regler for seg selv og et annet for deg? Helt uaktuelt.

Gjør det samme, flørt som pokker og klin deg opptil en eller annen fyr på dansegulvet neste gang. Så kan det hende han skjønner at han enten får finne seg i det eller kutte ut selv også.

Skrevet

Jeg er ikke så flørtete av meg så tror ikke det er aktuelt å gi tilbake med samme mynt.

Hvis jeg sitter og snakker med en mann på byen eller på fest så kommer han bort med en gang for å "markere revir". Jeg kan ikke prate med noen annen mann (som han ikke kjenner) i festlig lag uten at dette skjer.

Jeg må si det er en smule irriterende.

Skrevet

Da hadde jeg tatt opp tlf og smugfilmet han neste gang og deretter konfrontert ham med det!

Makan til frekk fyr!

Anonymous poster hash: f3637...f47

Skrevet

Da hadde jeg tatt opp tlf og smugfilmet han neste gang og deretter konfrontert ham med det!

Makan til frekk fyr!

Anonymous poster hash: f3637...f47

Det var ikke dumt. Skal prøve å huske det neste gang det skjer

Hi

Skrevet

Glemte å nevne at han til vanlig er en flott fyr da. Vi har holdt sammen i mange år, men akkurat de nevnte uvanene er ganske irriterende.

Jeg får filme og legge ut link her så kan dere bedømme selv😂.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...