Gå til innhold

Noen som har prøvd slankekaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det?

Jeg fikk sikkert to pakker gratis av en bekjent som jeg skal drikke til det er slutt (pga utløpsdato). Veldig spent på om jeg kan forvente noe. Jeg har selvfølgelig lagt om kostholdet (sluttet med brød og andre gjærgreier) og bestemt meg for å spise mindre, for jeg kunne spise omså hvor mye tidligere. Nå spiser jeg bare 1-2 knekkebrød til frokost/lunsj/kvelds versus 3 brødskiver til disse måltidene. Middag har jeg også begynt å spise mindre av. Begynte med dette for omtrent 3 uker siden og merker at jeg ikke er så oppblåst lenger. Vet ikke om jeg fantaserer, men synes også magen er blitt mindre.

Dessuten har jeg begynt å trene smått hjemme, samt gåtur hver dag og svømming og zumba en gang i uka.

Alt jeg har nevnt er ting jeg ikke har gjort siden jeg fikk barn for en evighet siden. Og jeg er i midten av 20 årene og veier rundt 85 kg. Er det håp for meg?

Anonymous poster hash: 4f727...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det håp for deg!! 😂

Om det er håp for slankekaffe, er en annen sak. Hva er greia med det? Skal den hjelpe fettet vekk fra kroppen eller er det en kaffe med mindre kalorier? Kaffe er jo rimelig kalorifattig i utgangspunktet. Som du kanskje skjønner, så har jeg aldri hørt om slankekaffe før😁

Skrevet

Selvfølgelig er det håp for deg!! 😂

Om det er håp for slankekaffe, er en annen sak. Hva er greia med det? Skal den hjelpe fettet vekk fra kroppen eller er det en kaffe med mindre kalorier? Kaffe er jo rimelig kalorifattig i utgangspunktet. Som du kanskje skjønner, så har jeg aldri hørt om slankekaffe før😁

Den skal visstnok gi økt forbrenning 😂 jaja, den smaker ikke så ille, så det gjør ikle noe å å prøve.

Anonymous poster hash: 4f727...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...