Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Når mine hopper kommer den tjukke ungen til naboen og skal hoppe også. Har jo ikke lyst å nekte ham men han hopper jo så jævli tungt at alle som hopper i nærheten ikke får noen glede av å hoppe. Hva sier man liksom?! Anonymous poster hash: 8d4f2...df0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Hihi, trollkjærring Her hopper både barn og voksne. Null problem. Anonymous poster hash: 6ef95...4ac
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Det bør uansett ikke være mer enn to på trampolinen. Hos oss er det sånn at jo tyngre den ene er, jo høyere spretter den letteste. Tror du tuller jeg. Anonymous poster hash: 5b071...15c
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #4 Skrevet 12. april 2015 Det bør uansett ikke være mer enn to på trampolinen. Hos oss er det sånn at jo tyngre den ene er, jo høyere spretter den letteste. Tror du tuller jeg. Anonymous poster hash: 5b071...15c Det er jo det som er problemet, min minste spretter himmelhøyt og faller ned på siden eller ryggen. Tjukkasen bryr seg ikke, og hopper videre. Han er nok ikke den smarteste heller. Skulle ønske jeg trollet ja, men dessverre. Anonymous poster hash: 8d4f2...df0
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #5 Skrevet 12. april 2015 Da får du lage regeler for bruk av trampoline. Men det er flott at han også vil, slik at han får røre seg. Anonymous poster hash: 4591d...abc
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2015 #6 Skrevet 12. april 2015 Du er bare slem hi! Ikke mer å si om saken!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Du er bare slem hi! Ikke mer å si om saken! Slem!?? Hvorfor i alle dager sier du det? Fordi jeg har kjøpt en dritdyr trampoline fordi jeg ønsker at mine barn skal ha det gøy på den og at jeg reagerer på at naboungen ødelegger gleden?! Anonymous poster hash: 8d4f2...df0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Du er bare slem hi! Ikke mer å si om saken!Slem!?? Hvorfor i alle dager sier du det? Fordi jeg har kjøpt en dritdyr trampoline fordi jeg ønsker at mine barn skal ha det gøy på den og at jeg reagerer på at naboungen ødelegger gleden?! Anonymous poster hash: 8d4f2...df0 Du er slem som omtaler ett barn på den måten! Ser du ikke det?
Salomine Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 OK...her har vi trampoline, og de tyngste barna er de mest populære å ha med, fordi da spretter de lette høyere når de hopper sammen sier de. Trampolinen ble derfor en inkluderende aktivitet her hos oss. Kunne uansett ikke falle meg inn å utelate noen pga vekta deres, det må da være måte på å ergre seg over andre.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Reagerer i grunnen mest på måten du omtaler denne gutten på........... du høres ikke ut som den smarteste selv når du ordlegger deg slik, sånn at du vet det.. Bortsett fra det, så vil jeg heller komme med et råd. Vi har trampoline i hagen, og siden det er tre år mellom hvert av våre tre barn er det selvsagt tyngdeforskjell på dem ( ikke pga overvekt, siden du synes å tro det er viktigste årsak..). Yngste spretter ukontrollert rundt om eldste hopper fritt, og "motspretten" de lager kan ødelegge både rygger og nakker. Her har vi løst problemet ved at de hopper etter tur når de er sammen på trampolina. De som ikke hopper setter seg rundt kanten, og så bytter de på. Vi har ofte besøk i hagen, og da gjør vi det på samme måte. De er ofte 5-6 stykker på trampolina samtidig, men bare en om gangen hopper. De skravler, ler, heier på hverandre og koser seg. Alternativet er å ikke bruke trampolina i det hele tatt om de er flere enn to. Fungerer kjempefint her i hvert fall! Anonymous poster hash: d2e8d...a06
Englenemine Skrevet 12. april 2015 #11 Skrevet 12. april 2015 Er jo enkelt. Maks en på trampolina av gangen. Problem løst.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #12 Skrevet 12. april 2015 Reagerer i grunnen mest på måten du omtaler denne gutten på........... du høres ikke ut som den smarteste selv når du ordlegger deg slik, sånn at du vet det.. Bortsett fra det, så vil jeg heller komme med et råd. Vi har trampoline i hagen, og siden det er tre år mellom hvert av våre tre barn er det selvsagt tyngdeforskjell på dem ( ikke pga overvekt, siden du synes å tro det er viktigste årsak..). Yngste spretter ukontrollert rundt om eldste hopper fritt, og "motspretten" de lager kan ødelegge både rygger og nakker. Her har vi løst problemet ved at de hopper etter tur når de er sammen på trampolina. De som ikke hopper setter seg rundt kanten, og så bytter de på. Vi har ofte besøk i hagen, og da gjør vi det på samme måte. De er ofte 5-6 stykker på trampolina samtidig, men bare en om gangen hopper. De skravler, ler, heier på hverandre og koser seg. Alternativet er å ikke bruke trampolina i det hele tatt om de er flere enn to. Fungerer kjempefint her i hvert fall! Anonymous poster hash: d2e8d...a06 Samme her. Vi har 4 barn, eldste er 14 og yngste er 6 år, det er da ikke noe problem at den eldste veier mer en dobbelt så mye som yngste. De leker på trampolina, eller de hopper etter tur. Ungene kan uansett ikke hoppe samtidig om de skal ta salto o.l. da risikerer de å sparke hverandre i hodet, en hopper mens de andre står/sitter rundt kanten, også bytter de på. Akkurat nå er de to yngste mine og et nabobarn på trampolina, de veier ikke det samme men leken går da helt fint likevel. Så akkurat ut av vinduet nå og de løper rundt på trampolina og kaster en bamse til hverandre. Skjønner virkelig ikke at vekten til nabobarnet skal være et problem... Måten du omtaler nabobarnet på er derimot et problem, maken til nedlatende og mobbende holdning til mennesker som er litt forskjellig fra deg. Håper du passer munnen din når barna er tilstede så de ikke tar etter deg i måten å se mennesker på. Anonymous poster hash: 6b944...3d1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #13 Skrevet 12. april 2015 Er enig med de andre her angående måten du i taler nabobarnet på. Det er direkte ufyselig å lese! Om en ser bort fra dine egne feil- som faktisk er verre enn å ha noen kg for mye, så mener jeg at selv om en har trampoline er den ikke fritt for alle andre. Om du f.eks har to barn, eller ene barbet ditt får besøk av en god venn må de få kunne kose seg på tranpolinen uten å må invitere alle andre som vil. Anonymous poster hash: 7f719...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå