Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #1 Skrevet 12. april 2015 Hvilke tanker satt dere igjen med etterpå? Noe dere kunne gjort? Anonymous poster hash: 117c5...010
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Tenkte at det så faktisk utrolig bra ut. Men da er man jo avhengig av å treffe på det rette mennesket. Alle tiggere er jo forskjellige. Jeg er selv enslig mor, og for meg hadde det vært fantastisk og ha det ekstra mennesket der, som hjalp til med barna, husarbeid og matlaging. Så har man et ekstra menneske i huset og. Jeg har et ekstra soverom og, så plass har jeg. Men sist jeg møtt på en tigger prøvde jeg og gi mat. Det var det jeg hadde, hadde ikke kontanter på meg. Og jeg fikk bare kjeft og hun nektet og ta imot. Her jeg bor så bor tiggerne fra Romania i hus og de kjører biler. Så her er nok ikke de som trenger det mest. De fleste har og iphone, de kjøper take away fra restaurantene. Så det er så vanskelig å vite, hvem trenger virkelig den hjelpen, og hvem lurer deg. Anonymous poster hash: fdc9a...966
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #3 Skrevet 12. april 2015 Syns dama var tøff. Tenkte at jeg opplevde henne som raus, turte å stole på egne følelser og ikke bry seg om fordommer, egenskaper jeg har stor respekt for. Men hadde nok aldri kunnet gjøre det samme selv. Anonymous poster hash: 8de2a...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå