Gå til innhold

Møte en fyr som har dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 4 år siden ble jeg kjent med en mann via nettet (ikke datingsider, var helt tilfeldig at vi kom i prat på et forum), og vi har nesten hatt daglig kontakt siden da i form av meldinger på telefon, nett og etterhvert snapchat. Vi har aldri møtt hverandre, men det er siden vi bor på hver vår kant av landet.

Nå skal han flytte til damen som bor en times tid unna meg, og disse ble sammen etter vi ble kjent.

Er det teit av meg å fremdeles holde kontakt, selv om det kun er som venner? Har en følelse av at vi kommer til å møtes en gang i tiden, men lurer på om det blir fryktelig feil av meg? Vet han ønsker dette, men som sagt er begge klare på at det ikke blir noe forhold!!

Hvordan ville dere reagert?

Denne mannen virker veldig hyggelig og snill, og vil andre kun godt. Han har backet meg opp, sagt ord som har bedret selvtilliten min (han vet ikke om det) og er generelt bare god.

Jeg vet at det aldri vil bli noe forhold.

Blir det isåfall feil? Vil selvfølgelig spørre han hva han synes, og forklare hva jeg tenker om dette. At jeg ikke vil skape trøbbel mellom han og dama osv.

Anonymous poster hash: 1da1a...f06

Anonymous poster hash: 10542...130

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare tenke selv hva du synes er rett hvis du hadde vært dama hans... Får hun vite at dere har begynt å møtes styrker vel ikke det forholdet deres..

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det om det du skriver er fakta. Men det virker som du har mere følelser enn du tør å innrømme.

Og om du trenger å få det ut av systemet å finne ut om det er gjengjeldt så ville jeg gjort det.

Anonymous poster hash: 38fa2...881
Skrevet

Jeg har ingen følelser, og personlig tror jeg nok ikke jeg ville satt så stor pris på det. Var bare medt for å høre andres meninger, men da blir det ikke aktuelt å møtes :) ønsker han alt godt, og vil såklart ikke stille meg i veien og ødelegge forholdet!

Hi

Skrevet

Om du kun ønsker å være venn med ham, hvorfor ikke bli kjent med dama hans også?

På den måten kan dere fortsette å være venner uten at det blir så "snikete"??

Anonymous poster hash: 5eefa...74c

Skrevet

Om du kun ønsker å være venn med ham, hvorfor ikke bli kjent med dama hans også?

På den måten kan dere fortsette å være venner uten at det blir så "snikete"??

Anonymous poster hash: 5eefa...74c

Det er jo også en mulighet! :)

Hi

Skrevet

Er det mannen min kan du få han :)

Anonymous poster hash: 4b9e4...53c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg ble kjent med en fyr på nett rett etter at jeg traff mannen min. Et forhold var aldri tema og det er ingenting som har tydet på at hverken han eller jeg var interessert i det heller. Han fant seg en dame, spurte meg om tips og triks til middager, gaver, etc. Nå er de lykkelige med 2 barn, kjøpt hus og alt er Flott. Aldri vært et problem. Snakket litt med dama hans på msn når det fantes, og jeg tror aldri hun har følt seg truet. Han får nå bare være ærlig med henne så tenker jeg det går fint:)

Skrevet

Min nye kjæreste har en bestevenninne. Nå har jeg aldri møtt henne, men vil gjerne så jeg ikke blir urolig.

Setter ikke veldig pris på det, men vil aldri nekte han det vennskapet.

Anonymous poster hash: 51ba9...954

Skrevet

Er vel ikke noe problem å fortsatt ha kontakt. Han bør uansett være ærlig med dama si og da kan ikke jeg skjønne hva som skulle vært et problem.

Kan jo ikke forvente at man skal kutte kontakt med venner når man går inn i et forhold.

Selvsagt en annen sak hvis det ligger følelser der da.

Anonymous poster hash: 5bba8...dc6

Skrevet

Har dere hatt sånn kontakt i 4 år ??

Wow. Spesielt

Anonymous poster hash: b4332...1aa

Skrevet

Jeg har ingen følelser, og personlig tror jeg nok ikke jeg ville satt så stor pris på det. Var bare medt for å høre andres meninger, men da blir det ikke aktuelt å møtes :) ønsker han alt godt, og vil såklart ikke stille meg i veien og ødelegge forholdet!

Hi

Dere har jo helt tydelig et solid gjensidig vennskap, hvorfor ikke ta vare på det? Fordi dere ikke har samme kjønn?

Du kjenner han godt, spør han, skal vi møtes ? Eller blir det feil i forhold til den nye kjæresten ...

Skrevet

Hi

Dere har jo helt tydelig et solid gjensidig vennskap, hvorfor ikke ta vare på det? Fordi dere ikke har samme kjønn?

Du kjenner han godt, spør han, skal vi møtes ? Eller blir det feil i forhold til den nye kjæresten ...

Jeg vil si det er solid, selv om vi ikke har møttes. Vi har delt gleder, sorger, backet opp hverandre og diskutert forskjellig både innen kjærlighet, barn og hverdagslige temaer. Det har blitt "dypere" med tiden hvis jeg kan si det slik, men som sagt er det absolutt ingen følelser inni bildet.

Han har spurt om vi skulle møtes, men da passet det ikke for meg og jeg var litt for nervøs til å ta steget. Nå er jeg klar, og i og med at han har dame, føler jeg meg også litt tryggere hvis du forstår. Men så er jeg redd for å ødelegge, usikker på hvordan jeg selv ville reagert i en slik situasjon. Skal isåfall få avklart det før jeg gjør noe, for jeg er ikke ute etter å ødelegge forholdet. Det er det siste jeg ønsker å ta på meg, for han fortjener kun det beste og har funnet seg ei super dame slik jeg har fått inntrykk av :)

Hi

Skrevet

Har dere hatt sånn kontakt i 4 år ??

Wow. Spesielt

Anonymous poster hash: b4332...1aa

Ja, det har vi. Og helt ærlig synes jeg det er litt flaut om noen spørr hvem han er. Ikke fordi jeg skjemmes over det, bare måten vi kjenner hverandre på :P hadde jo aldri trodd dette selv, men han betyr faktisk en del for meg. Utrolig at man kan bli glad i noen å sette pris på andre selv om det bare er over internett.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...