Gå til innhold

4 dager siden mandlene til sønnen min ble fjernet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Formen er fin den, men ikke fått noe beskjed på hvor lenge han trenger paracet på natta. Egentlig ikke fått beskjed om hvor lenge han skal ha voltarol heller, men den på natta . Hvor lenge?

Anonymous poster hash: 433c1...357

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han trenger det kan han få Paracet, men Voltarol har dere vel fått på resept så det står på pakka hvor ofte og hvor lenge dere skal ta? Hvis formen er fin og han ikke har vondt trenger han ikke smertestillende.

Hvor gammel er han?

Skrevet

Nei det står ikke hvor lenge han skal gå på voltarol! Står kun det jeg vet fra før, tas hver 12 time... Fikk med tre pakker voltarol og ingen info om hvor lenge. Han sover natten igjennom, sammen med meg, og tenkte kanskje å droppe paracet på natta nå, siden han allikevel får voltarol og paracet når han står opp. Sliter så fælt med å våkne midt på natten og gi den pilla, da jeg bruker laaaang tid på å sovne igjen . Gjort dette med eldstemann, men utrolig hva mn glemmer på noen år

Skrevet

Så lenge han trenger det kan han få Paracet, men Voltarol har dere vel fått på resept så det står på pakka hvor ofte og hvor lenge dere skal ta? Hvis formen er fin og han ikke har vondt trenger han ikke smertestillende.

Hvor gammel er han?

Han er 4. Og som sagt syns jeg det er ganske rart at det ikke står hvir lenge man skal gå på voltarol. Men vettu, da prøver jeg uten i natt, siden han sover igjennom natten her

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi ga ikke på natta. Fikk beskjed om at så lenge han sov så var det ikke nødvendig. Merka at han var litt smerteprega på dag 5-7 bare. Ga han voltaren til det var tomt, og paracet et par dager til bare for å være sikker.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og vi fikk heller ikke beskjed om hvor lenge det skulle gies.

Skrevet

Takk for svar. Da dropper jeg det "marerittet mitt" på natten så lenge han sover .

Det er tre pakker med voltaren , er det ikke mye? Hmm han har kommet seg raskt, men etter erfaring vet jeg at dag 4-6 er de verste ...

Når er det trygt å ta en dag i bhg igjen ? Han løper og leker nesten hele dagen ..

Skrevet

Nei det står ikke hvor lenge han skal gå på voltarol! Står kun det jeg vet fra før, tas hver 12 time... Fikk med tre pakker voltarol og ingen info om hvor lenge. Han sover natten igjennom, sammen med meg, og tenkte kanskje å droppe paracet på natta nå, siden han allikevel får voltarol og paracet når han står opp. Sliter så fælt med å våkne midt på natten og gi den pilla, da jeg bruker laaaang tid på å sovne igjen . Gjort dette med eldstemann, men utrolig hva mn glemmer på noen år

Det høres ikke ut som om han har noe behov for det så da kan du jo like gjerne prøve og la være? :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for svar. Da dropper jeg det "marerittet mitt" på natten så lenge han sover .

Det er tre pakker med voltaren , er det ikke mye? Hmm han har kommet seg raskt, men etter erfaring vet jeg at dag 4-6 er de verste ...

Når er det trygt å ta en dag i bhg igjen ? Han løper og leker nesten hele dagen ..

Nå er jo din mye eldre enn min, så han kan jo gi utrykk for smerte og ubehag på en litt annen måte. Men de jeg kjenner som har gjort det på den alderen har sendt de etter en ukes tid.

Her ble vår operert på en torsdag (og da skrevet inn på onsdag) og vi sendte han noen timer onsdagen to uker etter for at han ikke skulle miste helt grepet om hva bhg var :P Han kunne nok gått fulle dager da, men tok korte dager den uka og fult igjen da 16 dager etter operasjonen

Skrevet

Takk for svar. Dropper nattens. Han er møkk lei stikkpillen så han syns det er en kamp. Særlig hver 12 time når det er to!

Han har bursdag på tirsdag og ville sååå i bhg, men det er jeg som holder litt igjen... De feirer jo hans bursdag en annen dag...

Skrevet

Min trengte tre uker før hun kom seg etter operasjonen. Prøvde barnehagen etter 14 dager, men hun var rett og slett ikke pigg nok. Selv om hun ville.

Skrevet

Du fikk vel beskjed fra sykehus om at de ikke skal i bhg før etter 14 dager iallefall. Og de må ta det ekstra med ro mellom dag 5 og 7 pga større blødningsfare.

Anonymous poster hash: 50a41...c45

Skrevet

Veldig rart at ikke legen ga beskjed om hvor lenge han skulle ha de forskjellige pillene. Det fikk vi beskjed om da femåringen opererte til jul i fjor. Men tenker du kan droppe voltarolen og heller gi paracet. han trengte heller ikke smertestillende da det hadde gått en ti dagers tid. Og de stikkpillene... Stakkars, han prompet jo olje ti dager i strekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...