Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Det har nylig blitt ansatt ny institusjonskokk her jeg jobber. Og det er ikke gamle jenta, hun har vel såvidt fylt tjue. Veldig hyggelig og grei, og temmelig flott å se på.. Kan forstå at menn sender henne lange blikk. Inkludert legene på huset . Til og med den mest hardbarka nyskilte geriateren som er midt i sin verste midtlivskrise I går hadde de tidenes snodigste samtale om verdens mest fascinerende emne, nemlig fløte. Og doktoren kunne fortelle at det var katten hans så veldig glad i. Næææh! Og hun var hjertelig velkommen til å komme hjem og hilse på den Ganske rusten på sjekkefronten han. Og turnuslegen på 30 er heller ikke noe særlig bedre. Han var nemlig på full fart ned på kjøkkenet i går for å hente melk. Men det trengte han jo ikke for vi har da melk i vårt eget kjøleskap på pauserommet. Men det var lettmelk, han skulle plutselig ha ekstra lettmelk. Viste seg at det hadde de ikke der nede heller. Likevel brukte han hele pausen sin der nede Herlig. Hun har et smittende vesen og er nok litt småflørtete. Men tror nok disse karene tolker det litt vel seriøst. Uff, har litt lyst å si noe. Men er vel ikke mitt bord. Litt småkjipt om det viser seg at hun er opptatt da. Anonymous poster hash: d8b65...351
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Hi-hi, la de flørte!! Gøy med litt underholdning på jobb vel?? Anonymous poster hash: 926e4...c9e
Gjest Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Hehe mannfolk som oppfører seg en løve i brunsttiden blir bare for dumt å se på Men gøy for denne jenta da, som sikkert føler seg meget omsvermet.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Hehe, hvis hun tolker det sånn da husker da jeg var i tjue-årene, var bare ekkelt å tenke på 30 og 40-åringene på den måten! Merker jeg gleder meg veldig til mandag! Og ikke minst til blåtur i sommer! Her drar vi sammen alle mann fra huset HI Anonymous poster hash: d8b65...351
Gjest Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Når du tenker slik ja. Husker selv da jeg var i slutten av tenårene og førsten av 20 årene, så var jeg av samme oppfatning. Ekle gamle griser i 30/40 årene. Hadde de bare skjønt hvor patetiske de fremstår som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå