Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Fikk vite for noen uker siden at søsteren min har blitt fridd til. De har vært sammen i 8 år. Jeg er glad på hennes vegne, men jeg har blandete følelser ifht det pga jeg har ikke den beste kjemien med hennes kommende ektemann. Om ikke det er nok har ikke samboeren min og min søsters samboer kjemi overhodet. De er vidt forskjellige og møtes nesten aldri med mindre de er "nødt". Da min samboer og hennes samboer møttes for første gang, var noe av det første min søsters samboer sa til min at "Du skal ikke tro at svigers kommer til å like deg bedre enn meg". Min samboer gleder seg ikke spesielt mye til bryllupet, men dette kan vi selvfølgelig ikke si. Jeg synes det er slitsomt å gå rundt å late som, men har jo ikke noe annet valg. Noen som har opplevd noe liknende? Er det "forventet" at jeg skal holde tale i bryllupet eller ta initiativ til utdriksningslag? Anonymous poster hash: 7623d...da1
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Utdrikningslag er d forlover som skal stå for. D er ikke vanlig at en søster holder tale i et bryllup. Hyggelig, men ikke vanlig Så er d du som er forlover er d JA på begge spm! Anonymous poster hash: 8d913...aed
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Det er ikke veldig vanlig at søsken holder tale i bryllup, jeg har bare vært i et bryllup det har skjedd. Initiativ til utdrikninslag er forloveren sin oppgave, så hvis du ikke har sagt ja til å være forlover, så er ikke det din jobb. Anonymous poster hash: 324fc...6dc
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Jeg og søsteren min er gode venner og har god kontakt, kan snakke sammen om det meste og er veldig glad i hverandre. Men vi er veldig forskjellig av personlighet, og har derfor også veldig forskjellig smak når det kommer til menn. Jeg tror hun sliter mer med min mann enn jeg med hennes, men vi har egentlig aldri snakket om det. Vi har bare stilltiende akseptert at vi har forskjellig smak. Hun vet at jeg har det bra med min mann, at han er riktig for meg, jeg vet at hun har det samme med sin. Mennene våre har overhodet ingenting til felles og hadde nok aldri tilbrakt et sekund sammen om det ikke var for at de har giftet seg med hver sin søster Men det går da greit, begge mennene er voksne nok til å bare akseptere at de er forskjellige, har helt forskjellige prioriteringer i livet og forskjellig syn på det meste og håndterer helt greit å møtes i familesammenheng. Men vi kan ikke reise på ferie sammen og slike ting, til det er mennene våre for forskjellige. Så lenge jeg vet at søsteren min er lykkelig tåler jeg at hun har valgt en mann jeg ville blitt gal av å tilbringe mer enn et par timer sammen med Når det kommer til bryllup er det forloveren hennes som skal sørge for utdrikningslag. Søstre pleier heller ikke holde tale. Anonymous poster hash: 2d0b6...f78
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Jeg og søsteren min er gode venner og har god kontakt, kan snakke sammen om det meste og er veldig glad i hverandre. Men vi er veldig forskjellig av personlighet, og har derfor også veldig forskjellig smak når det kommer til menn. Jeg tror hun sliter mer med min mann enn jeg med hennes, men vi har egentlig aldri snakket om det. Vi har bare stilltiende akseptert at vi har forskjellig smak. Hun vet at jeg har det bra med min mann, at han er riktig for meg, jeg vet at hun har det samme med sin. Mennene våre har overhodet ingenting til felles og hadde nok aldri tilbrakt et sekund sammen om det ikke var for at de har giftet seg med hver sin søster Men det går da greit, begge mennene er voksne nok til å bare akseptere at de er forskjellige, har helt forskjellige prioriteringer i livet og forskjellig syn på det meste og håndterer helt greit å møtes i familesammenheng. Men vi kan ikke reise på ferie sammen og slike ting, til det er mennene våre for forskjellige. Så lenge jeg vet at søsteren min er lykkelig tåler jeg at hun har valgt en mann jeg ville blitt gal av å tilbringe mer enn et par timer sammen med Når det kommer til bryllup er det forloveren hennes som skal sørge for utdrikningslag. Søstre pleier heller ikke holde tale. Anonymous poster hash: 2d0b6...f78 Høres ut som vi er i en veldig lik situasjon. Merker familie, venner etc at din mann og din søsters mann ikke har kjemi? Bruker det å være anspent stemning pga det? Anonymous poster hash: 7623d...da1
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Jeg og søsteren min er gode venner og har god kontakt, kan snakke sammen om det meste og er veldig glad i hverandre. Men vi er veldig forskjellig av personlighet, og har derfor også veldig forskjellig smak når det kommer til menn. Jeg tror hun sliter mer med min mann enn jeg med hennes, men vi har egentlig aldri snakket om det. Vi har bare stilltiende akseptert at vi har forskjellig smak. Hun vet at jeg har det bra med min mann, at han er riktig for meg, jeg vet at hun har det samme med sin. Mennene våre har overhodet ingenting til felles og hadde nok aldri tilbrakt et sekund sammen om det ikke var for at de har giftet seg med hver sin søster Men det går da greit, begge mennene er voksne nok til å bare akseptere at de er forskjellige, har helt forskjellige prioriteringer i livet og forskjellig syn på det meste og håndterer helt greit å møtes i familesammenheng. Men vi kan ikke reise på ferie sammen og slike ting, til det er mennene våre for forskjellige. Så lenge jeg vet at søsteren min er lykkelig tåler jeg at hun har valgt en mann jeg ville blitt gal av å tilbringe mer enn et par timer sammen med Når det kommer til bryllup er det forloveren hennes som skal sørge for utdrikningslag. Søstre pleier heller ikke holde tale. Anonymous poster hash: 2d0b6...f78 Høres ut som vi er i en veldig lik situasjon. Merker familie, venner etc at din mann og din søsters mann ikke har kjemi? Bruker det å være anspent stemning pga det? Anonymous poster hash: 7623d...da1 Nei, overhodet ikke. De er da voksne mennesker, og de er ikke uvenner, de er bare veldig forskjellige og kan aldri bli kompiser. Men de kan oppføre seg begge to, er blide og hyggelige begge to. De søker ikke mot hverandre i familieselskaper o.l., men de kan delta i samme samtaler, le av morsomme historier, leke med barna osv uten problemer. Men de har nok et og annet å si om svogeren sin som ikke akkurat er flatterende til hver sin søster etter at samværet er over for denne gang.... Anonymous poster hash: 2d0b6...f78
mamma_til_verdens_beste Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Hmmmm... Er hun den dårlige søsteren, eller du? Kan ikke se at hun er noe dårlig søster ut i fra innlegget i alle fall...
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #8 Skrevet 12. april 2015 Hmmmm... Er hun den dårlige søsteren, eller du? Kan ikke se at hun er noe dårlig søster ut i fra innlegget i alle fall... Hun er en særdeles god søster. bare jeg som føler meg litt utilpass mtp at jeg ikke er så begeistret for hennes kommende ektemann. Anonymous poster hash: 7623d...da1
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #9 Skrevet 12. april 2015 Jeg og min søster og være to menn var lenge veldig gode venner og var mye sammen. Så forandret min søsters mann seg plutselig, han ble sur, tverr, arrogant og ubehagelig. Så omgås vi ham aldri lengre. Min søster besøker oss eller vi tre treffes ute. Det hele er veldig merkelig og vanskelig. Men det er bare sånn. Du og din søster får jo bare omgås uten mennene... Anonymous poster hash: b2e2e...213
Anonym bruker Skrevet 12. april 2015 #10 Skrevet 12. april 2015 Jeg og min søster og være to menn var lenge veldig gode venner og var mye sammen. Så forandret min søsters mann seg plutselig, han ble sur, tverr, arrogant og ubehagelig. Så omgås vi ham aldri lengre. Min søster besøker oss eller vi tre treffes ute. Det hele er veldig merkelig og vanskelig. Men det er bare sånn. Du og din søster får jo bare omgås uten mennene... Anonymous poster hash: b2e2e...213 Jeg og min søster bruker og møtes uten mennene. Jeg og min samboer snakker nesten aldri med min søsters samboer. Jeg, samboer og søsteren min klaffer bra sammen. Utrolig merkelig, men sånn er det. Er så sabla kleint når en venninne av meg og søster støtt og stadig spør "har samboerne deres god kontakt?" Hva skal vi svare da ? Anonymous poster hash: 7623d...da1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå