Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 verpesyk etter og ha fått barn nummer 1? Vi har en baby på 7 mnd og jeg kjenner jeg allerede gleder meg til nr 2 Har lyst på to tette og ser for meg at nr 2 blir født nr barnet er 1 år og 8 mnd. Dere som har to tette: Hva er fordelen? Hva er ulempen? Trenger ulike synspunkter Jeg har nemlig alltid drømt om to tette. Ser bare meg og lillesøsteren min som det er 1,5 år mellom, vi har alltid hatt ett nært forhold og jeg er så takknemlig for det Anonymous poster hash: b3f85...2b2
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 når han var kanskje 1.5 år så begynte jeg å kjenne at han jeg hadde lyst på en til. Nå er han 3.5 år å jeg klarer nesten ikke vente med å få en til! Jeg sletter folk som venn på facebook som legger ut babybilder eller at de er gravid for jeg vil ikke høre om det. Jeg drømmer også ofte om at jeg har fått en baby til. Har spart masse barneklær og utstyr fra førstemann så håper virkelig at jeg får ett barn til. Samtidig er jeg livredd for å bli så alvorlig deprimert som sist gang jeg fikk barn.. Skal ikke være lett Anonymous poster hash: 29b63...cea
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Her hadde første kolikk og skrek døgnet rundt første 4 mnd, så det tok litt lenger tid enn med deg før jeg var klar igjen. Ble 2,5 år mellom de to eldste barna her. Det har fungert veldig fint hele veien, de er nå 13 og 11 år og har mye glede av hverandre. 3,5 år etter nr to kom nr tre. Det var veldig koselig å gå gravid og få et barn til når de to eldste var 3,5 og 6 år, begge var veldig opptatt av magen og gledet seg til babyen skulle komme. Nr tre og fire ble det bare 1,5 år mellom. Det var veldig slitsomt under svangerskapet, spedbarnstiden gikk fint, men perioden fra yngste var ca 10 mnd til nærmere 2 år var veldig slitsom. De var begge små, begge i bleier, begge med stort behov for oppmerksomhet, begge veldig viljesterke men uten særlig kommunikasjon/språk. Da ble det mye sjalusi, frustrasjon, sinne, skriking, klyping, dytting osv. Da yngste nærmet seg 2 år og språket kom på plass løsnet alt veldig. Nå er de yngste 6 og 7 år og har en helt utrolig glede av hverandre, de leker fra morgen til kveld. Anonymous poster hash: 0f026...b26
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Lysten på en til meldte seg da første var fylt 2 år. Hadde aldri i verden orket tettere barn enn det. Her blir det 3 år mellom barna når lillesøster kommer, og det passer oss perfekt Anonymous poster hash: b8425...290
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå