Gå til innhold

Fortell meg hvordan mannen din

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir deg selvtillit ?:) på tross av egen oppfatning av "skavanker" ?

Anonymous poster hash: 9381c...47a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg god selvtillit og ingen skavanker da...

Han sier sjelden noe. Men jeg trenger det ikke heller da jeg har grunnleggende tro på meg selv.

Jeg vet han synes jeg er pen og det stemmer jo. Også vet jeg at han mener jeg er smartere enn ham og det stemmer også.

Anonymous poster hash: 36499...ed7

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg sliter ikke med dårlig selvtillit, og syns egentlig ikke mine skavanker er så viktige, men han er kjærlig og støttende i de fleste situasjoner, og det er vel med på å bygge meg opp?

Skrevet

han ser like forelsket ut i dag som han gjorde første gangen han så meg. elsker å se på ansiktet hans når jeg kommer ut av dusjen eller står opp om morgenen, han ser alltid så fornøyd ut! får også mange komplimenter i løpet av dagen, men det blikket det sier mer enn 1000 ord. håper han alltid kommer til å ha det samme blikket! selv om jeg ikke har dårlig selvtillit er det alltid fint å se at han fortsatt syntes jeg er pen å se på, til tross for strekk merker å gravid mage, som får meg til å se små feit ut om dagen :P 

Anonymous poster hash: 9d959...0b8
Skrevet

Ingenting.....

Anonymous poster hash: b9827...b1a
Skrevet

han ser like forelsket ut i dag som han gjorde første gangen han så meg. elsker å se på ansiktet hans når jeg kommer ut av dusjen eller står opp om morgenen, han ser alltid så fornøyd ut! får også mange komplimenter i løpet av dagen, men det blikket det sier mer enn 1000 ord. håper han alltid kommer til å ha det samme blikket! selv om jeg ikke har dårlig selvtillit er det alltid fint å se at han fortsatt syntes jeg er pen å se på, til tross for strekk merker å gravid mage, som får meg til å se små feit ut om dagen :P

Anonymous poster hash: 9d959...0b8

Så koselig :)

Skrevet

Han gir meg absolutt ikke selvtillit i det hele tatt! Ingen får meg til å føle meg så usikker og teit og stygg som som han! Aldri er noe jeg gjør eller sier godt nok! Og han sier heller aldri at jeg er pen. (Og jeg er pen..)

Anonymous poster hash: 53210...318

Skrevet

Han gir meg absolutt ikke selvtillit i det hele tatt! Ingen får meg til å føle meg så usikker og teit og stygg som som han! Aldri er noe jeg gjør eller sier godt nok! Og han sier heller aldri at jeg er pen. (Og jeg er pen..)

Makan !!!? Hva i alle dager, hvorfor tar han deg så for gitt?

Skrevet

Sånn her også. Nå er jeg selv blitt slik mot han som han er mot meg, og det hater jeg! Blir vel en slags forsvarsmekanisme. Skjønner ikke at jeg hadde så liten tro på meg selv at jeg endte opp med han og syns at det var mer enn jeg fortjente.

Anonymous poster hash: 6654d...32d

Skrevet

Kanskje fordi jeg stilltiende bare finner meg i det..hva skal man si!? Jeg tigger ikke om oppmerksomhet! Hvertfall ikke til han..

Skrevet

Han gir meg absolutt ikke selvtillit i det hele tatt! Ingen får meg til å føle meg så usikker og teit og stygg som som han! Aldri er noe jeg gjør eller sier godt nok! Og han sier heller aldri at jeg er pen. (Og jeg er pen..)Anonymous poster hash: 53210...318

Samme her! Ikke at jeg syns jeg er pen. Absolutt ikke, men må vel være en grunn til at han har vært sammen med meg i 8 år!?

Skrevet

Han trenger ikke si eller gjøre noe, jeg vet han synes jeg er attraktiv , klok og verdifull. Ikke fordi jeg tar ham for gitt,men fordi han er den han er. :-) Vanskelig å forklare,men han har aldri fått meg til å føle meg misslykket, mindreverdig eller stygg. Jeg har slike tanker om meg selv i perioder . Men jeg har aldri tenkt eller følt at han tenker slik om meg;-) Det var faktisk en av grunnen for at jeg falt for ham. Han elsker meg akkurat som jeg er og jeg trenger ikke å "bevise" at jeg er bra nok!

Anonymous poster hash: 50b07...d38

Skrevet

Han elsker meg tvers igjennom. Og jeg merker det hver eneste dag. Han setter meg og barna først i alle sammenhenger. Han er ikke så flink til å gi kompliment, men han stryker meg i håret når vi ser på tv, sender meg et ❤️Når jeg er på jobb, kysser meg på skulderen når vi legger oss til å sove osv.

Anonymous poster hash: 605d4...0ef

Skrevet

Han sier fine ting hver dag,kysser og stryker på meg, og jeg føler helt inn i hjertet mitt at han mener hvert ord og handling! Det er nesten så det lyser nysgjerrighet,begjær, takknemlighet(?) og kjærlighet fra han,og jeg tror jeg klarer å vise det samme tilbake til han😄

Han er bare nydelig og vi er forelsket❤

Anonymous poster hash: 24b54...266

Skrevet

Han ligger fortsatt ved siden av meg i senga hver dag når jeg våkner....

Anonymous poster hash: 09c41...422

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...