Gå til innhold

Når mannen ikke orker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kvelden kommer er han stuptrøtt, og det blir etter min mening for lite sex. Jeg skjønner jo at han ordner det selv innimellom, men da bedyrer han at det ikke har noe å si.

Jeg har forsøkt å si at det har jo det, for hvis han ikke hadde fått utløst den energien, ville det kanskje vært lettere å være våken nok på kvelden. Jeg har også foreslått at vi legger oss tidligere, uten at det har hjulpet heller.

Nå er jeg drittlei og frustrert. Noen som har vært borti noe lignende?

Anonymous poster hash: b4a0d...658

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får forføre han på sofaen så fort ungene er i seng...

Her kan jeg legge ungene også gå i dusjen, går jeg nydusjet ut i stuen med morgenkåpen på, uten noe under, da er det ikke vanskelig å lokke han til sengen, selv om klokken bare er halv ni-ni ;)

Jeg er også stuptrøtt når klokka har passert halv elleve-elleve, best å ta det litt før det....

Anonymous poster hash: 9ba3e...237
Skrevet

Han har sikkert ikke lyst da! Orker ikke jeg heller når det er kveld, og hjelper fint lite å legge seg tidligere! Han er sikkert drittlei av maset ditt! Hjelper ikke akkurat på!

Anonymous poster hash: a89f9...669

Skrevet

Han sier han har lyst, men at det kun er at han blir trøtt som er problemet. Hadde ikke hatt noe problem med det hvis det ikke var for at han orker å fikse seg selv istedenfor å spare den energien til meg.

God ide, første anonym. Skal prøve det.

Skrevet

Nå tenkte jeg, naiv som jeg er, at han sikkert kom til å ha lyst siden vi har vært ute på byen. Miljøforandring, møtt andre folk og alt det der. Men neida, trøtt i dag og. Føles rart å være sammen med en som viser null interesse for meg, når fremmede på byen synes jeg er interessant nok til å snakke om helt trivielle ting i en time eller så. Og min egen mann vil bare sove.

Hi

Skrevet

Morsom (tragisk) dobbeltmoral hos folket her inne.

Kvinne vil ikke ha sex: Ditt ansvar å holde mannen fornøyd. Han har rett til være utro hvis du ikke stiller opp, siden menn MÅ ha sex i større grad enn kvinner. Gi ham det han vil ha, selv om du ikke vil/orker selv.

Mann vil ikke ha sex: Vær tålmodig. Ikke press ham. Stakkars mann som er sammen med en så lite forståelsesfull og egoistisk kvinne.  

Hurra!

Anonymous poster hash: 71d9e...001
Skrevet

Kvinne vil ikke ha sex: Ditt ansvar å holde mannen fornøyd. Han har rett til være utro hvis du ikke stiller opp, siden menn MÅ ha sex i større grad enn kvinner. Gi ham det han vil ha, selv om du ikke vil/orker selv.

Mann vil ikke ha sex: Vær tålmodig. Ikke press ham. Stakkars mann som er sammen med en så lite forståelsesfull og egoistisk kvinne.

Hurra!

Hehe, ja. Enig med deg.

Skrevet

Hurra!

Der er bare her inne. Fikk utgir seg for å være slik de tror de skal være, både med tanke på økonomi, forhold, sexliv, barneoppdragelse, jobb osv.

Kan si det rett ut, jeg orker sjelden ha sex på kvelden. Tilfredsstiller ikke mannen likevel, vi er to i forholdet. Sier han nei så tar jeg det som et nei. Finito.

Anonymous poster hash: 0542d...2e2

Skrevet

Hurra!

Hehe, ja. Enig med deg.

Dobbeltmoral hos hvem? Vet du at det er de samme som svarer?

Anonymous poster hash: 2b311...5b3

Skrevet

Jeg var sånn som mannen din. Orket omtrent aldri sex på kvelden fordi jeg var for trøtt. Jeg orket ikke sex så ofte ellers heller, fordi jeg aldri var kåt på mannen min. Aldri.

Anonymous poster hash: b6ae1...fc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...