Gå til innhold

HJELP - ingen sted å bo i 2 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er ei jente i 20-årene som har havnet i en litt kinkig situasjon, må flytte ut av nåværende bolig i August, og har ikke mulighet til å flytte inn i neste før i Oktober. (Jobber i Oslo, så må være i nærheten) Noen som vet om noen som leier ut hybler billig, og da kun for denne korte perioden? Evt. tips til hvor jeg kan lete? Kan ikke betale mer enn 4000-6000 kroner per mnd.

Anonymous poster hash: e8ff6...677
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bo på et vandrerhjem i mens og la møbler ol være hos venner & slekt, evet på lager?

Skrevet

Du har ingen venner du kan leie hos i 2mnd?

Anonymous poster hash: 49b99...e41

Skrevet

HI her! Jeg er 21 år, mine venner bor enten i fulle kollektiv, hjemme hos foreldre eller i små hybler, dessverre. I tillegg vil jeg være nokså gravid på dette tidspunktet. Det gjør det kanskje enda vanskeligere å finne bosted?

Anonymous poster hash: e8ff6...677
Skrevet

Alle studentene skal vel ha bolig de månedene, så vel få dom vil leie ut til noen for et par måneder.

Hør på Facebook om noen kjenner noen som kan hjelpe.

Kan du sove på jobben denne perioden, selvsagt i avtale med sjefen?

Telt?

Vandrehjem?

Gode venner kar deg vel sove på et liggeunderlag i en liten hybel eller et fullt kollektiv dersom det kun er for to måneder?

Anonymous poster hash: 98632...153

Skrevet

Hør på Campingplassene (Ekeberg og Bokstad, mulig det er flere) om noen leier ut campingvogn. Det er vel flere som har vognene sine stående hele året, men ikke bruker de hele året?

De som driver plassene vet gjerne om noen driver med utleie, ring og spør.

Anonymous poster hash: e0c9a...1bd
Skrevet

Ring Nordnorsken :) Studenthjem for nordlendinger på Tåsen/ Berg. Da jeg bodde der bodde det en og annen østlending og vestlending og et par utlendinger der også, så å være nordnorsk er nok ikke et krav :)

Anonymous poster hash: 3ee78...b76
Skrevet

Ring Nordnorsken :) Studenthjem for nordlendinger på Tåsen/ Berg. Da jeg bodde der bodde det en og annen østlending og vestlending og et par utlendinger der også, så å være nordnorsk er nok ikke et krav :)

http://www.nnse.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...