Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Har to barn, en i skolealder, en på halvannet. Eldste er fra et tidligere forhold som endte fordi jeg og eksen vokste fra hverandre. Vi var begge unge når vi ble sammen, og vi var sammen lenge før vi innså at vi ikke lenger trivdes som kjærester. Ingen dramatikk eller krangling, og barnet vårt har hele veien tatt det veldig fint siden jeg og eksen fortsatt er veldig gode venner og finner på ting sammen.  For noen år siden møtte jeg min nåværende mann. Han var alt jeg hadde drømt om mens jeg og eksen slet med lite følelser og nitrist hverdag. Spenning, aktiviteter og mye latter. Vi var som fjortisser sammen, bare tullet og hadde det gøy sammen. Masse følelser og intense stunder sammen. Jeg følte at jeg for første gang på lenge virkelig levde!  Også har ring skjedd. Han er ikke seg selv lenger. Han virker deprimert, han er blitt usunn og tykk. Han har helseplager pga livsstil... Han er sur og vanskelig, tverr og sta. Eldste virker usikker på ham, redd for å få kjeft osv..  Jeg begynner å bli sliten av det her. Jeg snakker med mannen hele tiden, spør hva jeg gjør feil,hva jeg må endre,hva han ønsker osv. Men det skjer ikke en dritt.... Men jeg kan jo ikke gå! Vi har jo vårt felles barn, og jeg har eldste med eksen. Orker ikke tanken på å være singel med to barn som har to forskjellige fedre!  Hva skal jeg gjøre?  Fortvilet...  Anonymous poster hash: 43514...c65
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Huff høres ut som en kjip tilværelse. På huet og ræva ut med han! Anonymous poster hash: 3d945...662
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Høres ut som livet blir bedre uten han. Men, hadde vært et forsøk å dra han til parterapi...virker ikke som han har det bra heller, som du sier. Anonymous poster hash: 6b958...c75
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Prøv familieterapi. Høres ut som din mann er deprimert, og med hjelp kan det hende du får tilbake den mannen han var. Anonymous poster hash: fd98c...730
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Slik var det med exen min å, ett sted inderveis ble han en annen enn den jeg falt for og begynte å være annerledes mot sønnen min. Den dagen sønnen min spurte meg: Mamma, hvorfor er ***** sånn mot meg? Ble det brått slutt! Husk at ungen din ikke skal lide for ditt valg av mann.... Anonymous poster hash: 3ae9c...dcb
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Jeg tenker det er noe underliggende som feiler din mann. Om det er fysiske plager eller om det sitter mentalt, er umulig for meg å si. Min mann har endret seg etter at han skiftet jobb. Han er nå en ingeniør med veldig mye ansvar og hele tiden MYE å gjøre. Jeg får til og med spørsmål fra venninner som lurer på om vi har det fint sammen, fordi han virker så tungsindig og annerledes enn tidligere. Vi har det altså fint sammen, men han har mye å tenke på i forbindelse med jobb. Han klarer liksom ikke legge fra seg jobben når han kommer hjem. Det skal ikke så mye til for at man endrer atferd noe, ikke alle er like sterke. Anonymous poster hash: 615cd...97a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå