Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Er det virkelig så ille dom dere Dibdamer skal ha det til? Anonymous poster hash: 7b733...01a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Kommer litt an på mors alder og aldersforskjell på barna.. Men er barna tette i alder, synes jeg det er ganske ille...:/ Anonymous poster hash: 2c9c3...cc5
Ikkedytt Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Jeg synes det er helt greit. Det er jo som oftest en grunn til at det blir sånn. Vil f.eks mannen gå, mens du ønsker deg flere barn, så må man jo faktisk finne en annen man ønsker barn med.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Nr 1, uplanlagt gravid som 19 åring.(alenemor) Nr 2, gravid på P-plaster som 21 åring. (samboere i 4 år, hvorav ett år gift. Gikk pga psykisk vold og alkohol. Nr 3. Planlagt gravid som 30 åring etter 3 år med ny mann, gift og lykkelig. Anonymous poster hash: 7b733...01a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Spørs da veldig på omstendighetene d.... Dersom moren er veldig ung, eller er en som har blitt gravid gjentatte ganger i fylla el.l., så synes ikke JEG d er særlig bra, men gjort er gjort, og hun må jo bare gjøre d beste utav d... Så har du de mer uforskyldte, kan bruke ei jeg kjenner som eksempel: Hun ble gravid ganske ung (17/18), var sammen med faren. Han tar dessverre selvmord etter noen år. Kjekk kar, men med alvorlig depresjon. Etter noen år treffer hun en ny, blir forelsket, flytter sammen og får barn. Samboeren takler ikke å bli "voksen", vil feste og blir voldelig. Han banker henne jevnt. Hun kommer seg unna! En stund senere treffer hun "the one", de er kjærester, blir samboere, gifter seg og får etterhvert et barn. Happy days Så, man vet aldri Anonymous poster hash: ac635...45d
lille_my:) Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 det kommer helt an på omstendighetene rundt synes jeg, men ingen trenger å stå skolerett for meg iallefall på hvorfor ting ble som det ble. vi har alle våre historier:) jeg tør ikke kaste den første stenen ihvertfall for bare gudene vet hvor livet bringer meg en dag.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Kommer jo an på omstendighetene. Men hadde jeg hatt barn med 2 forskjellige menn tror jeg at jeg bare hadde klart meg med dem. Anonymous poster hash: 34ab5...8ba
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Det kan bli veldig galt, for barna. For 3 barn å vokse opp hos en mor, med samvær hos hver sin far, en kabal som kanskje ikke går helt opp, store forskjeller i hvordan fedrene følger opp både tidsmessig og økonomisk osv osv. Mye avhenger av personligheten til mammaen også, ikke bare pappaene. Hvordan har bruddene vært, hvordan er samarbeidet osv osv. Jeg er veldig glad jeg ikke er og aldri vil komme i en slik situasjon selv, at jeg er nødt til å forholde meg til tre forskjellige menn for å få familielogistikken min til å gå opp. Men det trenger ikke være så galt, som sagt er det flere ting som spiller inn, og disse barna kan få en flott oppvekst de. Jeg dømmer ingen, livet kan by på så mangt og det er ikke alltid ting blir som man har tenkt. Anonymous poster hash: be25a...eba
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Far til første har ingen samvær. Far til nr 2 har samvær med både første og andre barnet. Så logistikkmessig er det en eks og en ektemann å forholde seg til. Anonymous poster hash: 7b733...01a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #10 Skrevet 11. april 2015 Min mor har barn med tre forskjellige menn, og hun er faktisk en ganske prippen dame Selv venter jeg mitt 2 barn med barnnefar nr to og det er slutt mellom oss, så om jeg i framtiden skulle finne meg en mann å ønske meg flere barn er det en virkelighet for meg at jeg selv da ender opp med barn med tre forskjellige menn. Anonymous poster hash: 7e03e...782
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Far til første har ingen samvær. Far til nr 2 har samvær med både første og andre barnet. Så logistikkmessig er det en eks og en ektemann å forholde seg til. Anonymous poster hash: 7b733...01a Akkurat sånn er min situasjon også, og jeg tenkte nettopp svare at i min situasjon syns jeg ikke det hadde vært noe galt med tre barn og tre fedre, siden det i praksis blir to fedre. Ingen andre enn de jeg selv velger ut trenger å vite at de to eldste har ulike fedre. Anonymous poster hash: a482a...339
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #12 Skrevet 11. april 2015 Tenker ikke så mye over det. Jeg er selv enslig mor til 2, er samme far. Men ser ut som jeg kommer til å få barn med mann nr. 2. Grunnet min alder kan det ikke bli en mann nr.3. Men hadde jeg startet tidligere så vet man jo aldri. Anonymous poster hash: 29c00...f24
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Jeg har fire barn med tre ulike fedre. Faren til eldstemann er en fin fyr som stiller opp på alle måter. Nest eldstes far er dessverre død.. og de to yngste har jeg sammen med nåværende mann. Far til eldstemann har ofte de to eldste med på div og er utrolig raus og god.. Han var bare ikke den rette for meg.. Anonymous poster hash: 26490...9ab
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 Det er ille!! Uansett hvordan du vrir og vender på det. Anonymous poster hash: 95f06...2e2
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 tja... På et generelt grunnlag tenker jeg ikke så mye om det. Men kjenner ei som har 3 barn med 3 forskjellige, og som selv forsvarer det med at hvert forhold hadde jo vart noen år og at hun trodde det skulle være dem hele livet, derfor fikk de barn. Men sannheten er jo at hun og de forskjellige fedrene kun har vært sammen i opptil et år før hun ploppet ut barna, og forholdene har hatt litt varierende varighet etterpå (første forhold er vel det som varte lengst. Mellomste barnet er bare 3 år, og ny baby med ny mann er allerede 6mndr) Nå skal hun og tredje barnefar gifte seg, men jeg har vel mine tvil om at det kommer til å vare dette også, uavhengig om de rekker ned alteret først eller ei. Anonymous poster hash: b1cc5...a8f
mamma_bergen Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Det er ille!! Uansett hvordan du vrir og vender på det. Anonymous poster hash: 95f06...2e2 Hvorfor er det ille? Jeg tenker det handler om å ikke dømme og heller være åpen for at mennesker har forskjellige historier.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #17 Skrevet 11. april 2015 Det er bare trist og tragisk. Anonymous poster hash: 23131...06d
overlord Skrevet 11. april 2015 #18 Skrevet 11. april 2015 Det er ille. Man trenger ikke få barn med alle man ligger med.
Follotrollet Skrevet 11. april 2015 #19 Skrevet 11. april 2015 Er det virkelig så ille dom dere Dibdamer skal ha det til? Anonymous poster hash: 7b733...01a Hvorfor bryr du deg det grann om hva andre synes om dine valg? Du kjenner din historie, og bakgrunnen for dine valg. Så lenge du tar vare på barna og de har det bra så er det vel samme søren hva nabokjerringa synes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå