Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 En sånn med ekstra enorm skjerm, eller noe anna som vi ikje har på bøgda? Anonymous poster hash: 8d560...a56
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Nei. Eller, jeg vet jo ikke hva dere har i bygden din, men kinoene i Oslo er forholdsvis ordinære. Hovedsalen på Colosseum er spesielt kul, synes jeg, fordi den har enormt høyt under taket ("velving," liksom). På Ringen har de litt ekstra fancy stoler, som kan lenes tilbake og slikt, eller du kan bestille "sofa" - et fellessete for to. En av salene er ekstra luksuriøs med skinntrukne seter og slikt. Saga og Klingenberg er mer slitt enn de andre kinoene. Men visningskvaliteten er noenlunde lik på alle. Anonymous poster hash: 50532...e4b
sug lut Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Gimle har bar, deilige stoler, fine voksne filmer og god stemning.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Gimle har bar, deilige stoler, fine voksne filmer og god stemning.Bar.....på kinoen....seriøst??woow.... tenk så romantisk da.....sukk.... Dere i byen er heldig. Nei her på bøgda må vi kjøpe hæmbrent å leie film på kjosken......... Eller, vi har da virkelig blitt moderne vi å no da, med eget pol, og nettflix og sånn.... Anonymous poster hash: 8d560...a56
sug lut Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Gimle har bar, deilige stoler, fine voksne filmer og god stemning.Bar.....på kinoen....seriøst??woow.... tenk så romantisk da.....sukk.... Dere i byen er heldig. Nei her på bøgda må vi kjøpe hæmbrent å leie film på kjosken......... Eller, vi har da virkelig blitt moderne vi å no da, med eget pol, og nettflix og sånn.... Anonymous poster hash: 8d560...a56 Hehe, det går framover - men seriøst, om du vil ha en litt annerledes filmopplevelse er det Gimle som gjelder, synes jeg - superlekkert interiør og kos.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Ja, sant at Gimle er litt spesi. Jeg tenkte liksom i retning noe som var spesielt for barn, uten at du egentlig spurte om det. Den nye kinoen, Victoria, har også noe slikt. Og anledning til å spise mens man ser filmen. Anonymous poster hash: 50532...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå