Gå til innhold

brasseriet sanguine, operahuset.....barnemeny........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt bor det til 17 mai. Men 10 åringen min liker ikke noe av det som er på menyen. Selv barnemenye fremstår "fin og voksen "........ 10 åringen min spiser ikke pølser, eller stappe, eller tomatsaus osv, pannekake eller ships er det som spises.

Kanskje jeg bør avbestille??

Hvilken annen resturang på 17 mai til min kresne 10 åring og mor og far ??

Anonymous poster hash: bdfd2...90b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom barnet verken spiser voksenmat eller barnemat ville jeg laget mat hjemme, eller tatt ned matpakke til 10-åringen. En på 10 er for stor til å bli dillet med.

Anonymous poster hash: e5f60...37d

Skrevet

Om tiåringen kun spiser pannekaker og pommes frites, er det den enden du bør begynne med. 

Jeg har selv en kresen 11 åring, men nekter å la restaurantbesøkene våre (det er ikke så ofte) begrenses til kjipe familierestauranter for å tilfredsstille han. 

Vi har derfor øvd på å spise vanlig mat, og han må alltid klare å finne noe han liker når vi spise ute. Det er kanskje ikke det beste han vet, men han spiser. 

Anonymous poster hash: d932e...210
Skrevet

Nå er ikke planen å dille med 10 åringen da. Men detsom det serveres ships der så var det jo greit. Men jeg fant ikke ut av det i menyen.

Vi bor i nordnorge så det blir langt å dra hjem å spise middag.

Skrevet

Drit i ordentlige spisesteder og ta med ungen på mc donalds i stedet.

Anonymous poster hash: 16e2c...f6b

Skrevet

Det er vel ikke så mange restauranter som serverer pommes frites eller pannekaker. Da må dere heller gå på steder som er cafe liknende.

Om dere vil spise der så kan jo hun spise først på Mc Donlads, og kun spise is feks

Anonymous poster hash: b8767...be3
Skrevet

Drit i ordentlige spisesteder og ta med ungen på mc donalds i stedet. Anonymous poster hash: 16e2c...f6b

10 åringen liker ikke mc donalds mat. Kun shipsen. Vi åleier gå på egon, for de har pannekaker. Men jeg kjennerbjeg har lite lyst på egon 17 mai altså. Har lissom lyst på ordentlig resturangt når vi først er i storbyen......

Skrevet

Mener du at han KUN spiser chips og pannekaker? Hjemme også?

Ikke pasta, kjøtt, pølser eller noe annet? Da må han være alvorlig feilernært... ?

Hvis han ikke spiser noe får dere gi han noe annet før dere går på restaurant. Så får han sitte og drikke brus og vente på desserten.

Eller droppe det...

Barnemenyen på den restauranten er forøvrig en av de bedre jeg har sett...

Anonymous poster hash: 89f2d...397

Skrevet

Ikke pasta, kjøtt, pølser eller noe annet? Da må han være alvorlig feilernært... ?

Hvis han ikke spiser noe får dere gi han noe annet før dere går på restaurant. Så får han sitte og drikke brus og vente på desserten.

Eller droppe det...

Barnemenyen på den restauranten er forøvrig en av de bedre jeg har sett... Anonymous poster hash: 89f2d...397

Nei nei.

Hjemme spises, kjøttkaker, pasta, fiskepudding, fiskekaker, lapskaus, laks, svinekjøtt, kylling, pannekaker, kjøttsuppe, ++++++

Det var bare menyen på dette stedet som passet dårlig for vår 10 åring.

Han spiser ikke annen pastasaus enn den jeg lager. Vi har prøvd mange. Og så liker han ikke pølser.

Skrevet

Da ville jeg spurt om pasta uten saus eller barnebiff.

Anonymous poster hash: 89f2d...397

Skrevet

Kanskje de har laks? Ofte bedre å bestille skikkelig mat på voksenmenyen til så store og heller be om å få uten sterk saus eller vanlig potet eller lignende.

Går sikkert å få vanlig potet og laks!

Anonymous poster hash: f0304...e47

Skrevet

Ja, kanskke jeg skulle ringe dem å høre. Så kanslke det går bra. 😆😆

Skrevet (endret)

Seriøst, det heter ikke ships! Og nei, de har det ikke på Sanguine.

Endret av Krumelur
Skrevet

Avbestill og reserver et bord på Egon, det virker som det er der dere er vant til å spise.

Anonymous poster hash: b3290...c31
Skrevet

Ships?

Anonymous poster hash: faae9...657

Skrevet

Eller droppe det...

Barnemenyen på den restauranten er forøvrig en av de bedre jeg har sett... Anonymous poster hash: 89f2d...397

Nei nei.

Hjemme spises, kjøttkaker, pasta, fiskepudding, fiskekaker, lapskaus, laks, svinekjøtt, kylling, pannekaker, kjøttsuppe, ++++++

Det var bare menyen på dette stedet som passet dårlig for vår 10 åring.

Han spiser ikke annen pastasaus enn den jeg lager. Vi har prøvd mange. Og så liker han ikke pølser.

Da ville jeg blitt hjemme, gitt.

Anonymous poster hash: d92aa...d51

Skrevet

Å kjære fene, chips da. Dere trenger ikke være vrange da. Seriøst.

Skrevet

Å kjære fene, chips da. Dere trenger ikke være vrange da. Seriøst.

Fene?

Anonymous poster hash: 2488d...68e

Gjest Antarctica
Skrevet

Dere må seriøst begynne å venne barnet til den virkelige verden. En tiåring som "ikke liker" en eneste ting på en meny, verken barnemenyen eller voksenmenyen, har blitt utstyrt med et sosialt handicap. Av dere.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Dere må seriøst begynne å venne barnet til den virkelige verden. En tiåring som "ikke liker" en eneste ting på en meny, verken barnemenyen eller voksenmenyen, har blitt utstyrt med et sosialt handicap. Av dere.

Jeg skulle akkurat til å skrive omtrent det samme. Lær heller barnet å spise vanlig mat. Vil h*n ikke? Neivel, det var synd, da blir det ikke middag på han/henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...