Gå til innhold

Uff, jeg trenger virkelig mer inntekt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en ekstra inntekt, men det er så vanskelig å finne....sukk.

Jeg er helt alene med 2 barn og har ingen familie her, og jeg jobber i en dårlig betalt 100% jobb. Vanskelig å få en bedre betalt jobb her og jeg kan ikke jobbe ekstra helger/ettermiddager pga barna, og jeg har nok med det og 100% fast jobb. Har solgt en del ting på fb og finn, kjøper ting på tilbud og brukt, og er flink økonomisk. Men det hadde vært fint å ha en biinntekt (ikke sånne tuppeweare) men HVA? Ikke kan jeg strikke eller noe slikt som jeg kan selge..

Noen som har ideer?  Jeg har ledige kvelder (litt hvertfall) hjemme.

Trenger noen lure forslag, takk på forhånd :)

Anonymous poster hash: 2a7b4...768
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selge brukte truser?

Betalte spørreundersøkelser?

Dropshipping?

Anonymous poster hash: 673d9...8d3

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde en ekstra inntekt, men det er så vanskelig å finne....sukk.

Jeg er helt alene med 2 barn og har ingen familie her, og jeg jobber i en dårlig betalt 100% jobb. Vanskelig å få en bedre betalt jobb her og jeg kan ikke jobbe ekstra helger/ettermiddager pga barna, og jeg har nok med det og 100% fast jobb. Har solgt en del ting på fb og finn, kjøper ting på tilbud og brukt, og er flink økonomisk. Men det hadde vært fint å ha en biinntekt (ikke sånne tuppeweare) men HVA? Ikke kan jeg strikke eller noe slikt som jeg kan selge..

Noen som har ideer? Jeg har ledige kvelder (litt hvertfall) hjemme.

Trenger noen lure forslag, takk på forhånd :)

Hva med å ta en utdannelse/videreutdannelse? Er det mulig å få dn bedre betalt jobb da?

Anonymous poster hash: a7777...662

Skrevet

Jeg har faktisk brukt to år nå nettopp på mer utdannelse deltid(kveld) for å prøve å komme inn i en annen jobb her. Men det er en liten plass og det var nytteløst...

Tror ikke det frister å selge truser, hehe :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...