Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Skulle ønske jeg hadde en ekstra inntekt, men det er så vanskelig å finne....sukk. Jeg er helt alene med 2 barn og har ingen familie her, og jeg jobber i en dårlig betalt 100% jobb. Vanskelig å få en bedre betalt jobb her og jeg kan ikke jobbe ekstra helger/ettermiddager pga barna, og jeg har nok med det og 100% fast jobb. Har solgt en del ting på fb og finn, kjøper ting på tilbud og brukt, og er flink økonomisk. Men det hadde vært fint å ha en biinntekt (ikke sånne tuppeweare) men HVA? Ikke kan jeg strikke eller noe slikt som jeg kan selge.. Noen som har ideer? Jeg har ledige kvelder (litt hvertfall) hjemme. Trenger noen lure forslag, takk på forhånd Anonymous poster hash: 2a7b4...768
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Selge brukte truser? Betalte spørreundersøkelser? Dropshipping? Anonymous poster hash: 673d9...8d3
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Skulle ønske jeg hadde en ekstra inntekt, men det er så vanskelig å finne....sukk. Jeg er helt alene med 2 barn og har ingen familie her, og jeg jobber i en dårlig betalt 100% jobb. Vanskelig å få en bedre betalt jobb her og jeg kan ikke jobbe ekstra helger/ettermiddager pga barna, og jeg har nok med det og 100% fast jobb. Har solgt en del ting på fb og finn, kjøper ting på tilbud og brukt, og er flink økonomisk. Men det hadde vært fint å ha en biinntekt (ikke sånne tuppeweare) men HVA? Ikke kan jeg strikke eller noe slikt som jeg kan selge.. Noen som har ideer? Jeg har ledige kvelder (litt hvertfall) hjemme. Trenger noen lure forslag, takk på forhånd Anonymous poster hash: 2a7b4...768 Hva med å ta en utdannelse/videreutdannelse? Er det mulig å få dn bedre betalt jobb da? Anonymous poster hash: a7777...662
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Jeg har faktisk brukt to år nå nettopp på mer utdannelse deltid(kveld) for å prøve å komme inn i en annen jobb her. Men det er en liten plass og det var nytteløst... Tror ikke det frister å selge truser, hehe HI Anonymous poster hash: 2a7b4...768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå