Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 Har en gutt som ikke vil gå med bleie for når det kommer til å gå på do er han veldig flink til det. Knapt ett eneste uhell når det gjelder tiss. Men han bæsjer på seg stadigvekk. Hvis han går uten bleie unngår han som regel å gå på do spesielt i helgene. Han sier av og til at han må på do og da får jeg han til å gjøre det men hvis det ikke kommer noe med engang er der bare at det kommer ikke noe. Er så vanskelig til å tvinge han til å sitte lenge på do for da er det hyling og skriking osv. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få bukt på dette? Anonymous poster hash: 5048d...b0e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Jenta vår slutta med bleie da hun var 3, men det tok noen måneder før hun bæsjet skikkelig på. Noen ganger hjalp det å finne frem potta, ellers så har vi snakket mye om hvorfor vi bæsjer etc og at bæsj hører hjemme i doen. Hun får være med oss voksne på do. Og vi har til og med belønnet bæsj i do med godis, eller klister eller en liten bok etc.. Jobbet også tett sammen med barnehagen, hun bæsjet som oftest mellom 9 og 10 på morgenen så fikk dem til å ta henne ekstra på do denne timen. Hun er nå 3,8 og nå går det mye mye bedre har ikke bæsjet i trusa på lenge lenge. Men sender at hun holder seg litt lenge.. Men da finner jeg frem litt rosiner og jus Anonymous poster hash: faaca...d26
wanda71 Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Vet ikke hva jeg skal si men at det vil gå seg til. Begge mine var nesten 4 før de ville slutte med bleie. I starten ville de ikke gå på do heller så det var jo riktig gøy. Jeg pleide å lese bøker til jenta mi for å få henne til p slappe av og sitte ei stund på do. Det og små premier for hver gang hun gjorde nr to på toalettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå