Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #1 Skrevet 11. april 2015 På min 17 årige sønn som jeg nå vet har vært på fest....skulle vært hjemme med siste bussen...har pratet med han og hørte at han var beruset. Jaaada kommer snart mamma! Dette snøvlete svaret fikk jeg da jeg endelig kom i kontakt med han....er så forbanna nå😠 må bare be han pelle seg i seng når han kommer! Er ikke lurt å ta noen tordentale nå! Grrrrr!!! 😬 Anonymous poster hash: 5b71f...e6a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Kan du ikke kjøre og hente han? Anonymous poster hash: 5d808...d44
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Han fortalte at en kamerat skulle kjøre han men nå er mannen kjørt for å hente.... Anonymous poster hash: 5b71f...e6a
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Lol..? Jeg flyttet fra hjemme da jeg var 16. På tide å kutte navlestrengen?? Anonymous poster hash: 6652d...627
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Vi har vel alle vært 17;) Anonymous poster hash: bfbae...f3e
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Dere som ler; jeg tipper dere bare har små barn.... Anonymous poster hash: 5d808...d44
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Ingen kan ta fra meg å være bekymret når ungene er ute og reker nattestid, og hvertfall om jeg vet at dem drikker. Har en som er 19 nå, han har alltid vært veldig grei og meldt og ringt hjem. Han andre drikker ikke, ikke enda hvertfall, han blir 18 i år. Vet ikke hvordan det blir med han. Men jeg vet jeg kommer til å bekymre meg. Kanskje enda mer for han. Ikke HI. Anonymous poster hash: 293c2...4f8
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Han har dessverre startet med festing og har vist seg å ikke helt klare å begrense seg. Nå var han rett og slett dritings. Kommer nok til å bekymre meg en stund framover. Han er ellers en snill og flink gutt. Alkohol får han ikke hos meg for da er sjansen stor for at han drikker det i tillegg. Når jan er ite med venner i helgene er han føink å komme hjem når han skal og ellers være klar nok til å svare på tlf. Denne gangen merket jeg at han begynte å tulle. Skummelt når de ikke alltid klarer å begrense seg. Denne gangen kom han ikke hjem som avtalt og da er det klart jeg bekymrer meg. Jeg ringer faktisk alle foreldrene til de han spør om å overnatte hos. Bare så jeg vet at noen voksne vet hvor han er. Dette gjør foreldrene til de nærmeste vennene hans også. Hva annet kan man gjøre da? 17 årige gutter er generelt ikke mere moden enn vi kan kaste de. Hi Anonymous poster hash: 5b71f...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå