Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 testet positivt i dag.. på en 10 u/ml test, så får jo se om det er reelt eller om det bare er en teit tulle test.. prøvde en cb+ nå i kveld, men negativ.. forhåpentligvis bare for lite hcg. får teste på nytt om noen dager men tenk om det klaffet nå? kun fordi jeg var glad for at ivf runden ble utsatt pga påsken og jeg slapp desember barn (mtp barnehage og slikt.. om det er desember eller noen andre mnd spiller egentlig ingen rolle, barnet er jo mer en hjertelig velkomment ) og jeg har har spist litt mindre karbo, gått ned noen få kilo siste ukene.. måtte bare få ut litt tanker og legger ved bilde av testen jeg tok Anonymous poster hash: bdd27...50f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 så nå at bildene ikke virker.. Anonymous poster hash: bdd27...50f Anonymous poster hash: bdd27...50f
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 hvorfor virker det ikke? Anonymous poster hash: bdd27...50f Anonymous poster hash: bdd27...50f
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Du må legge bildet ut på tinypic eller på galleriet ditt Anonymous poster hash: 62f18...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå