Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Min leker med monster high, sylvaniens, pettshop, og filly faries. Litt plastelina. Ute er det mest tegning med krott, roting i vann. Er hun umoden For alderen? De er bare 3 jenter i klassen, og den ene liker å se på nett, og å sminkevseg, den andre leker med dukker og figurer. - og så er det min...... Anonymous poster hash: fff18...845
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #2 Skrevet 11. april 2015 Jenta mi er 8,5, men hun er ikke interessert i det jenta di driver med. Lenge siden dukker etc var populært her. Om hun ikke er sammen med andre er det tegning, lesing, dataspill, skrive sangtekster etc. Sammen med andre: lage sanger og fremføre dem, være detektivbyrå etc. Faktisk er de ikke særlig interessert i leker lenger, men de leker jo fortsatt. Anonymous poster hash: 78cb3...0e0
Mandala Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Jenta mi leker med Lego inne. Og Furby. Og iblant alle slags figurer sammen med storebror. Ute er det i stor grad slåssing med pinner (ringenes herre), skyte med pil og bue, kjøre med radiostyrt bil, leke på lekeplass, sykle, rulleskøyter etc. Jeg opplever også jenta mi som litt "barnslig" i den grad man kan bruke det om barn. Samtidig leker storesøsknene omtrent det samme som henne bare i litt mindre grad, så det er nok ikke så farlig likevel. Og sånn generelt er jeg glad langt inn i hjerterota for at jeg har barn som virkelig leker og ikke bare vil være store.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Jenta mi leker jo også......og det er jeg glad for. Har enorm fantasi. God rolleleik. Synes det er for tidlig med feks sminking osv som den ene klassevenninda. Anonymous poster hash: fff18...845
Anonym bruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Min leker ikke med sånne ting i det heletatt. Inne leker hun ikke. Hun lager mat, driver med håndarbeid, leser ser tv, spiller spill ol. Eneste lesingen hun driver med er å bygge lego med lillesøster, Ute hopper hun mye på trampolina, bygger hytte, hopper tau, slår ball og sykler til venner som driver med omtrent det samme. Anonymous poster hash: d3faf...bab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå