Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg er så plaget med illeluktende promp. Nytter ikke å slippe en pitteliten smyger engang. Ikke nytter det å skylde på barna eller katten heller. Har funnet ut at egg, det er grusomt. Og detver så tragisk for jeg elsker egg, kokt og stekt, og i ris og omelett. Men nå er det brokkoli som er det andre som gir utrolig dårlig lukt....tror jeg. Derfor skal jeg noen dager, uker kutte ut brokkoli. Noen andre dom vet om brokkoli gir vond prompelukt? -eggets illeluktende prompelukt egenskaper er jo viden kjent. Men brokkoli?? Skikjelig synd da jeg er gbp opperert og skal spise masse brokkolib og grønnsaker generelt, og egg...... Sukk. Anonymous poster hash: 5f7d8...af1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Jeg er så plaget med illeluktende promp. Nytter ikke å slippe en pitteliten smyger engang. Ikke nytter det å skylde på barna eller katten heller. Har funnet ut at egg, det er grusomt. Og detver så tragisk for jeg elsker egg, kokt og stekt, og i ris og omelett. Men nå er det brokkoli som er det andre som gir utrolig dårlig lukt....tror jeg. Derfor skal jeg noen dager, uker kutte ut brokkoli. Noen andre dom vet om brokkoli gir vond prompelukt? -eggets illeluktende prompelukt egenskaper er jo viden kjent. Men brokkoli?? Skikjelig synd da jeg er gbp opperert og skal spise masse brokkolib og grønnsaker generelt, og egg...... Sukk. Anonymous poster hash: 5f7d8...af1 Det er individuelle forskjeller. Jeg promper ikke vondt av brokkoli. Men gi meg (eller mannen) knekkebrød, og det lukter egg(!) i hele huset Dersom du reagerer på brokkoli, er det ikke noe annet du kan spise i stedet? Anonymous poster hash: a62fb...469
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Hmm, blomkål kanskje....skal vel ligge unna potet. Eller iallefall mengder. Men atte, knekkebrød.....?? Anonymous poster hash: 5f7d8...af1
Anonym bruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Hmm, blomkål kanskje....skal vel ligge unna potet. Eller iallefall mengder. Men atte, knekkebrød.....?? Anonymous poster hash: 5f7d8...af1 Jepp, knekkebrød Mannen min er minst like ille når han har spist dette, så jeg er ikke heeelt unormal Anonymous poster hash: a62fb...469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå