Gå til innhold

Hadde du kunne latt mannen barbere deg nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kunne han ha tenkt seg det? For meg har det egentlig vært helt uaktuelt, men så kom det opp på spøk i en samtale, og det virker som han kunne han hadde hatt lyst å gjøre det. Jeg blir flau bare av tanken, vet ikke hvorfor da vi har flere barn sammen, men det blir så intimt på en annen måte.

Så har du kunne latt din mann barbere deg?

Anonymous poster hash: 30b99...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør han støtte og stadig 😆

Anonymous poster hash: be165...1a8

Skrevet

Nei. Tenk om han er uheldig og kutter deg. Men klart han kan sikkert tenne på det..

Kanskje greit å gi litt etter for en "harmløs" lyst.

Skrevet

Mannen min barberer meg nedentil. Går helt fint det. Han gjør skikkelig god jobb også......

Anonymous poster hash: ec02c...8a0

Skrevet

Nei, men ikke fordi det ville vært pinlig. Det er fordi jeg er så kilen at hvis noen andre tar på underlivet mitt veldig forsiktig kiler det så mye at jeg rykker til. Han hadde kommet til å kutte meg.

Anonymous poster hash: 2f2a1...7e1

Skrevet

Mannen min har voket meg flere ganger der nede og mer intimt blir det ikke :)

Skrevet

Nei.

Han hadde gjort det med glede, men for meg blir det kleint.

Anonymous poster hash: 4c6bc...b59

Skrevet

Skulle han da ha barbert rumpehårene mine også?

Anonymous poster hash: ecfa8...87a

Skrevet

Ja, hver gang det er mulig ;) han får det til bedre enn meg.

Anonymous poster hash: e0e60...f9d
Skrevet

Jeg var sikker på at det aldri kom til å skje her heller, men så ble jeg høygravid og så ikke noe som helst der nede... Da måtte jeg krype til korset og be om litt hjelp. Han hadde ingen problemer med det...

Anonymous poster hash: 845ee...c5f

Skrevet

Ja, måtte krype til korset da jeg var stortjukk og ikke ville la skogen gro! Sendte ei melding, turtke ikke spørre. Så satte jeg i headsettet og koblet ut verden, mens han fikset. Det var råpinlig, men har hadde ingen problemer med å hjelpe meg. Ikke har han mobbet meg heller, og tok det nesten som en selvfølge at han skulle hjelpe meg med det- som alle de andre sære tingene jeg også bedte han om å gjøre under svangerskapet (bla. stå opp for å dra på kiosken å kjøpe Ben & Jerry kl 4 på natten, lage meg pizza til frokost, vaske håret med Lano fordi jeg var avhengig av lukta osv). Får litt vondt i meg for hva han måtte gå gjennom, og ikke minst hva han faktisk gjorde for min (og ikke minst husfredens) skyld :P

Så ja, jeg kunne latt han gjort det og har latt han gjort det, men det er absolutt KUN i krisetilfeller!
Neste graviditet tror jeg faktisk jeg skal dra på salong og bli vokset, tror faktisk det blir mindre pinlig :P

Anonymous poster hash: 9ff2e...fb5
Skrevet

Det har han gjort mange ganger 😊

Skrevet

Så klart :-)

Skrevet

Gubben min barberer seg ikke men trimmer det ned så det ikke er udelikat å gi en blowjob ect.

Anonymous poster hash: 406c7...20f

Skrevet

NEI? Dett gjør jeg da selv! Sitter ikke med busk i trynet hans '

Anonymous poster hash: ec8ef...9f0

Skrevet

Mannen min gjør det stadig vekk. Noen ganger som en del av det som blir en sexlek, andre ganger fordi jeg går hetta av pels der nede.... Er gravid i uke 32 og synes selv det er vanskelig. Gått opp sinnsykt mye dette svangerskapet så armene begynner å bli for korte :)

Anonymous poster hash: a6bde...b5d

Skrevet

Nei, hadde aldri falt meg inn! Det synes jeg blir ekkelt og kleint. Han kan da mulig synes det er sexy ned masse løse skjønnshår..

Anonymous poster hash: a312e...412

Skrevet

Nå er jeg singel, men har latt min ex mann gjøre det da vi var sammen.

Anonymous poster hash: 85cdc...427
Skrevet

Det gjør han rett som det er :)  Han tar noen ganger leggene i samme slengen :D  God service :P

Skrevet

Nei det hadde vært skikkelig pinlig hehe

Skrevet

Mannen min tilbyr seg støtt og stadig, men mest som en unnskyldning for oralsex. Gjør jo ikke noe det ;)

Anonymous poster hash: 43e47...15f
Skrevet

Nei. Det liker jeg å gjøre selv.

Anonymous poster hash: 72b1d...bfe

Skrevet

Eh... ja. Han er mannen min.

Anonymous poster hash: f04ca...409

Skrevet

Eh... ja. Han er mannen min.

Anonymous poster hash: f04ca...409

Godt argument ! Tørker han deg bak etter du har bæsja iblant og?

Anonymous poster hash: ec8ef...9f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...